Miehet

Vierailija

Tilanne on se, että minulla ja eräällä pojalla oli monimutkainen suhde. Poika piiritti minua ja itse en alkuun hirveästi lämmennyt. Poika oli kumminkin aikamoinen pleijeri, ja en luottanut häneen ja hänen iskuyrityksensä olivat hieman erikoisia, niin en oikein tiennyt onko hän tosissaan. Näimme kumminkin joka päivä n.4 kk ajan. Toiseksi viimeisenä päivänä, jona nähtiin, poika pyysi numeroani ja sanoi että meidän täytyy mennä kahville. Vastasin,että en halua olla yksi sulka hänen hattuunsa. Poika meni hieman vaikeaksi ja sanoi ettei hän ole semmoinen. Viimeisenä päivänä kysyin kumminkin, että olisiko hän halunnut mennä oikeasti kahville kanssani. Hän vastasi,että kyllä, mutta sanoi että on meillä vielä aikaa.Lupasin mennä silloin kun hän seuraavaksi tulee tänne. Viimeiseksi hän sanoi minulle että nähdään ja halasi minua.

Noh lisäsin hänet facebookkiin. Siellä tämän jälkeen, kun emme ole nähneet joka päivä hän on ollut tosi tyly. Minä päätin,etten enää juttele hänelle. Ongelma kumminkin on se, että,kun emme enää nähneet joka päivä tajusin kuinka paljon oikeasti hänestä pidän. Tiedän,että äijä pitäisi unohtaa, mutta en saa häntä mielestäni. Juuri tälläisen takia en haluaisi antaa itseni ihastua, koska niissä käy aina näin! Enkä rupea miksikään anelevaksi ämmäksi.

Mitä teen? :) auttakaa hyvät siskot! ja miksei veljetkin :)

Kommentit (1)

Vierailija

Hieman vanhempana ja elämää jo paljon näkeneenä sekä kaikkea kokeneena haluaisin antaa sinulle muutaman vinkin.

Naisilla on tapana aina ensimmäisenä ihastua juuri näihin "pleijereihin", koska he juuri osaavat vetää oikeista naruista naisia iskiessään. Me naiset olemme sulaa vahaa näiden tyyppien rinnalla ja annamme itsemme heidän pyöritettäviksi.

Olet varmasti hurmaava nainen ja se jokin sinussa on, kun tuo jätkä on iskenyt silmänsä sinuun;) Hän on kuitenkin osoittanut oman idioottimaisuutensa ollessaan sinulle tyly. Kehottaisin sinua unohtamaan tuo äijä ja etsimään parempaa, sellaista jonka ansaitset. Tuntuu varmasti vaikealta unohtaa jotain sellaista mistä välittää, mutta näin on vain elämässä toimittava. Hanki itsellese mukavaa tekemistä ja tutustu uusiin ihmisiin, se varmasti auttaa toipumaan tilanteesta. Ja nyt tärkein vinkki; älä ikini ota takaisin tätä miestä, jos hän haluaa palata huomaasi. Kohta hän tekee saman uudestaan ja olet entistä enemmän hajalla! Unohdat nyt vain koko äijän ja jatkat eteenpäin, ei kannata ruveta haikailemaan tuollaisen perään...

Nimimerkillä samankaltaisessa tilanteessa ollut ja tunteensa menettänyt

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat