Ahdistus koulussa/töissä

Vierailija

Hei
Haluaisin tietää vinkkejä miten taltutatte ahdistuksen joka liittyy koulussa/töissä käymiseen.

Olin ehtinyt kesälomalla (opiskelen, eli minulla oli ihana 3kk loma) unohtaa kouluun/töihin liittyvän ahdistuksen/paniikin.

Oireita on jatkuva jännitys, väsymys ja maha menee ihan sekaisin. Oudointa on se että paniikki saattaa tulla ihan normaalissa, "turvallisessa" tilanteessa. Saattaisi johtua siitä että minua on ikäni kiusattu koulussa?

Kommentit (3)

Henne
Seuraa 
Liittynyt28.1.2011

Itselläni on samanlaisia tuntemuksia aina ennen koulua. Ne voivat johtua kyllä siitä, että aloitin tänä syksynä vasta opinnot enkä ole oikein saanut kavereita. Tai olen, mutta oloni on ulkopuolinen heidän seurassaan: minua ei pyydetä illanistujaisiin ja jätetään muutenkin yksin. En ole keksinyt vielä ratkaisua onglemaani, joten myös minä tarvitsen neuvoja :)

Vierailija

Itse rentoudun tekemällä kaikkea, joka on mukavaa, kuten käymällä lenkillä, kuuntelen musiikkia. sekä viettämällä poikaysätävän kan aikaa:)

Vierailija

mulla oli joskus lukiossa hyvinkin paha kouluahdistus. se tuli yleisestä ihmispaniikista ja koulukiusaamisesta. lohdutuksen sanana senverran, että nykyään niitä päiviä on enää tosi harvoin. jos tää kiusaa sua jatkuvasti, niin suosittelen koulupsykologia tai ihan terapeuttiakin sitä kautta, jos on rankkoja juttuja takana.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat