Miehen käytös

Vierailija

Haluisin tiedustella onko muiden miehet tällaisia.

Eli oma mieheni on sellainen kun joku menee vähän perseelleen. Nytkin hän valmentaa ja siellä menee kaikki päin persettä. Hänen sanojensa mukaan siis. Siitä saattaa seurata pari päivää hiljaisuutta meidän talossa koska miestä ei vain huvita mikään koska kaikki on perseestä. Se ei vaan tunnu kivalta kun miehellä on inhottava tapa tiuskia ym. Vaikka vika ei ole minun ym. Jälkeenpäin olen kyllä anteeksipyynnön aina saanut. Ärsyttävää vaan tuommoinen.... onko muilla tällaista?

Kommentit (3)

Vierailija

Meillä on toisinpäin. Jos mulla menee huonosti niin tiuskin siitä miehelle vaikkei hänellä olisi osuutta asiaan. Tosi ärsyttävä tapa.. Muttei oikeen viiti töissä/koulussa/muuallakaan tiuskia niin mies raukka joutuu olemaan tulilinjalla..

Kun mies alkaa seuraavan kerran tiuskia niin kysy että mikä on hätänä. Voit myös vihjaista että arvostaisit jos mies mieluummin haluaisi puhua kuulumisistaan tyyliin "pomoni on perseestä" kuin kiukutella sinulle "henkilökohtaisesti".

Vierailija

Juu kyllä minäkin saatan tiuskia jos on huono päivä mutta eri tavalla ja keskustelen kuitenkin asioista avoimesti. Hän vain sulkeutuu omiin oloihinsa eikä puhu mitään. Ja tiedän että se ei ole tarkoitettu minulle, nytkin hän syyn sanonut tuohon ja aina kun kysyn että miksi minulle kiukuttelet siitä, niin ei hän osaa vastata. Sanoo vaan että se on typerä tapa. Lupaa aina että ajattelisi ensi kerralla myös minua ennen kuin kiukuttelun aloittaa mutta ei.... Ei oo kovin kivaa asua tollasen murjottavan ihmisen kanssa samassa kämpässä.

Vierailija

Äidilläni ja hänen miehellään on samanlainen suhde. Miehellä on paljon työkiireitä ja muita huolia ja hän purkaa tämän kaiken äitiini. Useimmiten juuri tuolla kiduttavalla hiljaisuudella. Tai sit kiukuttelemalla, ikäänkuin etsisi syytä kiukutella lisää eikä mikään ole hyvin. Kirjoitit "Sanoo vain että se on typerä tapa." Uskon myös että on kyse ns. tavasta. Äitini on ollut miehen kanssa jo lähemmäs kymmenen vuotta, eikä mies ole vieläkään muuttanut tapaansa! Varmaan ahdistavaa asua tuollaisessa kodissa. Kannattaa tehdä yhdessä asialle jotain mahdollisimman pian. "Tavasta" on varmasti vaikeampi päästä eroon mitä pidempään sitä jatkuu. (Minusta vaikuttaa että äitini on jo alistunut kohtaloonsa..) Tsemppiä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat