Hetero, mitä kaikkea...

Vierailija

...olet tehnyt samaa sukupuolta edustavan kanssa?
:)

Kommentit (4)

Vierailija

Suudellu lähinnä oon vaikka kuinka monia samaa sukupuolta olevia kavereita. Yhe tutun kans alko tosin kerran olee jo vähä enemmänki kiihkeetä ku alettiin hyväillä vaatteide päältä, mutta seki keskeyty ku ruvettiin molemmat miettii et mitävittua me oikein tehää :-DD

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Suudellut vaan ja puristellut tissejä tai persettä. Kännissä nekin aina. Kerran sitten avauduin ja sanoin että haluaisin kokeilla joskus naisen kanssa, niin melkein siihen päädyttiinkin, mutta molemmilla on poikaystävät ja tämä nainen oli vielä veljeni tyttöystävä, niin olisi ollut vähän outoa :D
Mutta halua kyllä löytyy! Tosin en ole ihan varma mitä mies tykkäisi siitä, on vaan nauranut asialle mutta minun mielestä sekin kyllä olisi pettämistä jos itse olisin naisen kanssa. Eli haaveisiin jää :)

Vierailija

Suudeltua tulee melkein aina kännissä naispuolisten kavereiden kanssa, poikaystävää se ei onneksi haittaa ja se on mukavaa ajanviettoa:D Olen myös vähän kosketellut kaveriani, tosin en intiimeihin paikkoihin ja ihan vaatteiden päältä, mutta se on oikeastaan ainut asia suutelun lisäksi mitä olen tehnyt. Tosin kännissä en oo varma mitä oon joskus tehnyt, mutta en usko että mitään erityistä, koska tapana ei ole juoda niin paljoa että ei muista/tajua mitään. Harrastan jumppaa, ja siellä on eräs todella seksikäs nainen ja haaveilen hänen kanssaan kaikenlaisesta, ja haaveilen yleensäkin naisten kanssa säätämisestä, mutta koska seurustelen, haaveeksi taitavat jäädä:)

Vierailija

Minusta on hauska lukea näitä. Olen ollut naispuolisissa suhteissa ainoastaan viimeiset 6 vuotta, ja kaikkea heteronaisten sekoilua on mahtunut väliin. se on katkeransuloista kuinka moni heterotyttö nykypäivänä haluaa kokeilla toista naista. Jotkut ovat halunneet minusta enemmän, jotku vain kokeilua. Jos teillä on nainen, kenen olette ihastuneet ja haluatte kokeilla miltä se tuntuu, antakaa mennä!! se on paljon parempaa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat