yksipuolinen ihastus?

Vierailija

Tapasin netissä miehen pari kuukautta sitten. Pidimme mesessä yhteyttä ja näimme. Mies halusi nähdä uudestaan ja ehdottikin sitä; kävimme leffassa, istuimme käsikädessä ja kuljimme käsikädessä kaupungilla.

Tämän jälkeen mies kuuli, että hänen exällään on uusi mies. Mies oli kertonut, että hänen tyttöystävänsä on jättänyt hänet vasta. Mies kun oli kuullut, että exällä on uusi mies, hänen yhteydenpito väheni ja hän kertoi, että haluaa kanssani ns. FriendsWithBenefits-suhteen eikä ole valmis suhteeseen. Yhteydenpitokin myös jotenkin väljähtyi. Mies oli myös sitä mieltä, että ei kykene seksiin ilman tunnetta ja kysyin, mitä tunnetta hänellä sitten on...kuulemma ihastus.

Näimme, harrastimme seksiä ja yhteydenpito oli edelleen laimeaa. Päädyimme sänkyyn toisenkin kerran. Parin viikon päästä yhteydenpito tiheni ja jututkin lämpeni. Olemme olleet nyt päivittäin yhteyksissä, jutelleet mesessä jopa 7 tuntia yhteenmenoon. Aiheemme ovat melko laidasta laitaan: entiset suhteet, autot, seksi, tulevaisuuden suunnitelmat, lapset, koulu, työt jne.

Humalassa mies soitti ja kyseli muuten vaan kuulumisia ja samalla kysy,että tulisinko hänen kainaloon nukkumaan. En mennyt. Näimme kuitenkin eri päivänä ja harrastimme seksiä, sen jälkeen pötköttelimme kauan aikaa ja juttelimme niitä näitä.

Onko ihan hullua olla tällaisessa vai voiko tästä joskus kehittyä jotain? Onko kyseessa tosiaan ns. seksisuhde vai jotain ilmassa roikkuvaa? Itse hölmönä olen mennyt ihastumaan mieheen! :/

Kommentit (1)

Vierailija

mun mielestä toi ei kuulosta pelkältä seksisuhteelta, tai sitten teillä on tosi hyvä ystävyys suhde höystettynä seksillä, mutta en usko. mietin vaan tota, että oletkohan sä miehelle eksän korvike jos mies oli vasta eronnut?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat