Mies ei tee kotitöitä!

Vierailija

Otsikosta voittekin päätellä mistä on kyse. Eli siis mun mies ei tee kotitöitä ja sekös mua raivostuttaa. Mä oon pyytäny, käskeny, selittäny ja kiristäny mutta ei, ei tapahdu mitää. Kun tutustuttiin nii mies vielä teki kotitöitä ja yllätys olikin positiivinen, kun ensimmäistä kertaa näin hänen kämpän, se oli SIISTI! Mies käyttää koiraa ulkona sekä tekee ruokaa silloin kun oikein kunnon ruokaa satutaan syömään, sitäkin oikeastaan vain silloin kun hänellä itsellä on nälkä. Mä opiskelen ja teen töitä, nii hän on silti aina niin väsynyt ettei jaksa. Me ollaan nyt tapeltu asiasta aika usein ja oon tosi kyllästyny. Esimerkiksi pyysin häntä viimeisinä 3 päivänä siivoamaan, mutta loppujen lopuksi siivosinkin itse. Tiskeistä hän sai puolet tiskattua kun olin töissä lauantaina, enempää hän ei "ehtinyt." Hän väittää että koiran käyttäminen ja ruoan tekeminen silloin tällöin on verrattavissa siihen mitä mä teen. Meillä on vain yksiö, eli ei mikään aivan hirveä urakka. Sama juttu on myös siinä, että edes sitä sotkun muodostumista ei viitsi ehkäistä. Eilen hän sanoi ettei täällä mitää siivottavaa ole kun ei tää oo vie mikää läävä. Hohhoh, mutta kun en mä viihdy siellä jos mun pitää odottaa siihen asti että siitä tulee läävä. Tää vaikuttaa jo meidän parisuhteeseenki aika paljon. Mitä mä teen?

Kommentit (4)

Vierailija

Mul ei valitettavasti oo antaa mitään neuvoo. Meillä mies kyllä hoitaa osansa kotitöistä ihan kiitettävästi. Kesällä mie tosin tein melkein kaiken, koska hän teki töitä paljon enemmän kuin minä. Mut meillä parhaiten on oikeestaan toiminut niin että joskus siivotaan kahestaan vaikka vkl:na jos on molemmilla vapaapäivä. Ei tunnu siivoominen niin raskaalta, kun kahestaan tekee. Esim toinen tiskaa ja toinen imuroi. Toinen keino mitä oon käyttäny, on ollu palkitseminen. Joskus jos ite oon ollu poissa kotoa, koulussa tai töissä ja mies kotona, kotiin tullessa onkin pyykit pesty, tiskit tiskattu ja kämppä imuroitu. Sillon oon kyllä vuolaasti kehunu, taluttanu makkariin ja illal viel tehny sen lempiruokaa. Eikä se tunnu siltä ku maksais seksillä jostai siivoomisesta tai jotai vaan siistiin kotiin tullessa tulee nii hyvä mieli et alkaa ite tehä mieli ilahduttaa miestä samalla lailla (:

Vierailija

jätä kotityöt tekemättä.

ihan oikeesti. jätä. kotityöt. tekemättä.

vaikka menis kolme viikkoa ennen ku se miekkonen tajuaa ettei sillä olekaan ilmasta piikaa himassa & kappas ei taida olla puhtaita sukkia tai lasejakaan jäljellä ni sitten menee. hoida omat pyykkis & astias ja nurkkas puhtaaksi, mut muuten... ANNA OLLA. se mies siellä teillä on tottunu että sä hoidat hommat ni ei se ymmärrä ite tehdä jotain ennen ku et enää tee.

& HUOM, älä tee siitä mitään numeroo. älä sano että MÄ EN SIT SIIVOO SIKA tjtn :D vaan jätät kylmän tyynesti siivomatta. ehkä ällöö vähän aikaa, mut testattu & toimii.

Vierailija

täällä ihan sama! välillä en halua tulla kotiinkaan kun tiedän ettei kotona ole tehny yhtään mitään. sittenkun joskus satun pyytämään että voisitko lämmittää tai siivota vähän tjn, niin useimmiten vastaus on ei. työt työt työt työt ja harrastukset vie kaiken ajan.. oon ihan poikki! ensin 10h töitä joka päivä ja sitten vielä pitää kotona siivota ja lämmittää ja pestä pyykkiä. tuntuu että rupee itseänikin jo henkisesti ahdistamaan tämä tilanne, oon ihan neuvoton.. laitappa yksityisviestiä jos haluat keskustella enemmän, ''kohtalotoverin'' kanssa.

Vierailija

Täälläkin yksi kohtalotoveri. Sillä erotuksella että minä käyn koulussa ja mies on työtön ja viruu päivät pitkät kavereiden kanssa. Hän ei kuulemma ikinä kerkeä siivota tai hoitaa muitakaan omia asioitaan.

Meille myös tulee riitoja siitä kun hänen vaattensa on likaisena ja hän syyttää siitä minua ! Minä myös saan haukut jos ei ole puhtaita astioita, jos kaapissa ei ole ruokaa, jos hän kompastuu omiin tavaroihinsa lattioilla... Alkaa olla hermot välillä aika kireällä kun olen 8-16 koulussa ja kun tulen niin mies rupeaa vaatimaan puhtaita vaatteita ja "etsi miun kännykkä, etsi miun avaimet, etsi sitä etsi tätä". HUH

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat