yhdenillan juttuja, merkitsemätöntä seksiä ja täydellisen tyhjä olo

Vierailija

Tässä toljottelen ikkunasta ulos ja yritän jotenkin saada nämä ajatukset jossain muodossa ulos. Huoraksi ne sanovat. No, tottahan se on, semmonen musta kai on tullut. Miehiä riittää ja yhteen viikonloppuun saattaa mahtua kaksikin eri panoa. Vedän hirveät kännit,menen baariin, törmään ihmisiin ja päädyn sänkyyn heidän kanssaan. Se on pelkkää fyysistä kanssakäymistä, ei tunteita, ei sanoja, ei mitään. Seksin jälkeen en voi sietää mitään hipsutuksia tai silittelyä. Miehen on turha toivoa että juttu oisi saada mitään muuta jatkoa, ei musta ole semmoseen. No, miten tälläiseksi ns. tunteettomaksi huoraksi tullaan, en enää edes muista. Joskus seurustelin, mies oli ensirakkauteni. Siinä ei käynyt hyvin. En enää edes muista entistä minääni. Ulospäin esitän ihmisille olevani itsevarma, nauttivani sinkkuudesta. Ja hyvin pieni roolini on mennyt läpi. Totuus on että en tiedä. Kun mietin parisuhdetta, ahdistun. Kun mietin yksinoloa, ahdistun. Minulla oli tuossa puolenvuoden ajan juttua yhden miehen kanssa, seksisuhteeksi sitä kutsuin, oikeasti salaa olin ihastunut häneen. Loppujen lopuksi pilasin senkin jutun koska en osannut olla mitenkään päin, en halunnut vakavaa mutta samalla tahdoin hänet kokonaan itselleni. Tämäkin juttu vain muistutti etten pysty mihinkään enää. Ja tämä ns. huoraaminen vain jatkuu. Olenkohan ainut, pelkkä tyhjä ihmiskuori, vai onko täälä muitankin samanlaisia, olisi mukava kuulla.

Kommentit (2)

Vierailija

Et ole ainut, etkä pelkkä tyhjä ihmiskuori. Vähän samansuuntaista elämää on itselläni joskus ollut, ja samoja asioita mietin kuin sinäkin. Ehkä se ensirakkaus vaikuttaa tuohon käytökseen. Ehkä et ole valmis suhteeseen. Ehkä haluat todistaa itsellesi, että miehet kiinnostuvat sinusta. Kuka tietää, jos et sinä itse?

Suosittelen että jätät juomisen joksikin aikaa. Et käy baareissa hakemassa seuraa. Mietit mitä haluat jne. ja käyt ehkä jopa juttelemassa ammattilaiselle.

En usko että tuota elämäntyyliä kannattaa jatkaa, koska et näytä siitä nauttivan. Haluat ilmeisesti muuttua ja elää eri tavalla, sellaisen käsityksen sain tekstistä.

Vierailija

on muitakin samanlaisia, minä.
tosin en harrasta täysin ventovieraiden kanssa seksiä, jotain kautta kaikki ovat olleet tuttuja. vasta pari kk sitten erosin ensirakkaudestani, enkä ole edelleenkään päässyt yli. uusi parisuhde ahdistaa, yksin olo ahdistaa, joten mikä tässä auttaa?
itse ainakin haluan todistella itselleni näillä miehillä että kelpaan, muutenkin itsetunto on niin huono, että on ihana löytää joku jota kiinnostaa läheisyys, mutta sehän johtaa seksiin. mutta what ever, nautin huomiosta.
ja tosiaan, olen menossa juttelemaan kirkon parisuhde neuvojan kanssa:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat