Pieni avautuminen..

Vierailija

Joo, en tiedä mikä nyt mättää, mutta pakko avautua tänne..

Oltiin tuossa viikonloppuna ''viihteellä'' kavereiden ja poikaystävän kanssa. Siinä koko illan oli paljon ihmisiä, kaikki tuttuja kuitenkin. Päätettiin lähtä sitten mun kaverin kanssa käymään muualla, moikkaamassa muita kavereita.
Kun siitä sit lähettiin, käännyin about sadan metrin jälkee kattomaan viel taakse, ja näin kun tämä mun poikaystävä halaili siinä sitten meijän kaveria, jonka poikaystävä on tuntenu pidempään kun minä.
No, ei siinä sit mitään, vähän loukkaannuin kun tiedän sen että sillä on ollu sitä kohtaan tunteita joskus, ja kun joskus puhuttiin siitä että esim jos minuu ei olis niin kenen kans haluais seurustella yms ni se olis ollu just tämä henkilö.

No mentiin sit takasin sinne jonkun ajan päästä, ja sain kuulla mitä tämä mun poikaystävä ja tää likka on jutellu keskenään.

Esimerkiksi siitä että kuinka paljon mä hallitsen ja manipuloin tätä mun poikaystävää, ja kuinka kukaan tyttökaveri ei uskalla ottaa mun poikaystävään yhteyttä minun takia, koska pelkäävät miten siihen reagoin. Kuulin myös kuinka olin sanonu että poikaystävä ei saa ostaa autoonsa uusia soittimia jos ei pidä 10 päivän tupakkalakkoa. Tosiasiassa se oli mennyt niin että minä MAKSAN ne hänelle jos pitää sen 10 pvän tupakkalakon loppuun asti (poikaystävällä huono rahatilanne). Ja sitten sain kuulla kuinka en anna poikaystäväni olla kenenkään kanssa koskaan milloinkaan ja ettei tämä saa tavata ketään, varsinkaan vanhoja tyttökavereitaan mun takia.

Poikaystävä ei ollut tätä mieltä, ja sanoikin ettei nuo asiat ole totta, mutta tämä likka taas sanoi ettei se vaan uskalla myöntää mitään koska pelkää miten minä reagoin.

Asian ydin on nyt se, että minusta tuntuu nyt todella pahalta. Tuntuu pahalta kun minusta ajatellaan näin. Oloni on kuin minusta ajateltaisiin että olet joku manipuloija enkä antaisi poikaystäväni tehdä mitään, vaikkei asi todellakaan ole niin.

Jos joku jaksais lukea tämän tilityksen ja viittis kertoa oman mielipiteensä tähän olis tosi kiva.
Molemmat ollaan siis täysi-ikäisiä poikaystäväni kanssa.

Kommentit (2)

Vierailija

Jos olet todella sitä mieltä että nämä puheet eivät sinua kuvaa, en sinuna vaivaisi niillä päätäni.

Asiaanhan vaikuttaa tietenkin teidän suhteen laatu ym, mutta jos oletetaan että parisuhde on kypsä ja terve, ei poikaystäväsi ole tälläistä sinusta puhunut.

Jos kuitenkin näitä asioita edes jossain määrin on ilmassa, on poikaystäväsi saattanut puhua ystävälleen niistä. Ehkä tämä on ymmärtänyt asiat väärin, tai sitten tahallaan niitä vääristellyt. Siinä tapauksessa ei kyseessä ole oikea ystävä.

Neuvoja en osaa antaa ja mielipidettäkin vaikea antaa kun en tunne sinua tai ketään asiaan liittyviä.. mutta kehoittaisin ettet välitä jos jutut ovat tosissaan perättömiä. Parisuhteet on vaikeita, mutta kuitenkin yleensä sen arvoisija :)

Vierailija

Tuon perusteella minusta tuntuu, että se tyttö joka oli sanonut sinua (saan kai sinutella) manipuloivaksi, taitaa olla sitä itse. Miksei hän tule suoraan juttelemaan sinulle?
Rakkaus on raakaa. Sillä tytöllä taitaa olla jotain tunteita sinun poikaystävää kohtaan.
Voisit myös kokeilla jutella itse tytölle jos asia sinua häiritsee. Kutsu hänet vaikka itse kahville ja osoita ettet ole se manipuloiva ämmä, joksika hän sinua luulee.
Jos et miellä itseäsi sellaiseksi kun hän luulee, ei sillä ole väliä. Tärkeintä on olla rehellinen itselleen.

Toivottavasti tästä on apua :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat