Tuleeko miehet juttelee teille baarissa?

Vierailija

Meinaan siis tällästä että joku tuntematon häiskä tulee iskemään/juttusille :) Täällä missä mä asun KUKAAN ei tule juttelemaan, korkeintaan katellaan kaukaa tai sit tuntuu että niillä suht hyvännäkösillä on jo kaikilla muija kainalossa! No sillon kun olin varattu niin sillon kyllä joka ilta melkeen joku tuli :D Ite en osaa mennä alottaa juttua kenenkää kaa, vaikka voisha sitäkin tietysti yrittää joskus....

Erityisesti mua kiinnostas että onko siellä pääkaupunkiseudulla miehet jotenkin rohkeampia? ps. oon kyllä ihan suht kaunis tytteli että ei pitäs ulkonäöstä johtua ettei kukaa tuu juttelemaan, enkä epätoivoseltakaan mielestni näytä :D

Kommentit (2)

Vierailija

Kyllä täällä ainakin tulee aika lailla joka baarireissulla mulle joku tuntematon mies juttelemaan, vaikken asu lähelläkään pääkaupunkiseutua.

Vierailija

Oletko baarissa tyttöporukalla? Tällöin saattaa yksinäiselle miehelle olla suuri kynnys tulla juttelemaan ja äiritsemään tytöjen iltaa, ellet välillä irtaudu porukasta esim. juomaa hakemaan. Lisäksi voit porukasta pitää silmäpeliä jonkun kanssa, jotta tämä rohkaistuisi tulemaan juttelemaan.
Niin, ja mikä estää sinua menemästä juttelemaan kiinnostavalle miehelle?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat