Lyhyet vai pitkät hiukset / miesten mielipiteet

Vierailija

Nyt haluaisin miesten mielipiteitä koskien naisten hiuslookia:)
Miksi miesten mielestä pitkähiuksiset naiset ovat seksikkäämpiä ja haluttavampia kuin lyhythiuksiset? Ja miksi miehet kiinnittävät enemmän huomiota pitkähiuksisiin naisiin? Ja onko näissä väittämissä ylipäänsä perää???

Kaikki vain mukaan kertomaan kokemuksiaan ja miesten suusta kuulleita totuuksia asian tiimoilta:) Ja toki miehet, jotka lukevat tämän, saavat myös kommentoida asiaa:)

Vastauksia odotellen...

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Täälä yksi mies vastaa kysymykseen.
Pitkähiuksinen nainen yksinkertaisesti vain on paljon viehättävämpi. Lyhythiuksiset ovat poikamaisia ja liian "pliisuja". Pitkät hiukset tekevät naisesta naisen!!

Vierailija

Mulla on itellä suht pitkät hiukset, mutta mun poikaystävä tykkäis enemmän jos leikkäisin polkkatukan tai jopa vähän lyhemmän. Sitä en kuitenkaan tee, ainakaan vielä, koska oon kasvattanu näitä mun hiuksia niin kovin pitkään. :)

Ja siis ymmärrän, että pitkät hiukset vaikuttaa tosi seksikkäiltä ja vietteleviltä yms. mutta joskus hyvin leikatut puolilyhyet tai lyhyet hiukset on naisella tosi seksikkäät. Kasvojen ja hiusten kombinaatiohan se vaikuttaa.

Vertailkaa esimerkiksi Rihannan hiuksia pitkinä ja lyhyinä tai Dianna Agronin hiuksia pitkinä ja puolipitkinä. Mielestäni lyhyet hiukset näyttävät molemmilla seksikkäämmiltä, mutta toisaalta taas pitkät hiukset viattoman viettelevältä.. Kumpi siis puree miehiin paremmin, varmaan riippuu miehistä?

Vierailija

Lainaus:

....
Vertailkaa esimerkiksi Rihannan hiuksia pitkinä ja lyhyinä tai Dianna Agronin hiuksia pitkinä ja puolipitkinä. Mielestäni lyhyet hiukset näyttävät molemmilla seksikkäämmiltä, mutta toisaalta taas pitkät hiukset viattoman viettelevältä.. Kumpi siis puree miehiin paremmin, varmaan riippuu miehistä?

Mainiosti sanottu, että pitkät hiukset vaikuttavat viattoman viettelevältä. Mielestäni lyhyet hiukset vaativat kantajaltaan asennetta, eikä ne kovin hissukoille sovi. Toisaalta taas polkkatukka vaatii mielestäni kasvoihin ainakin voimakkaan huulipunan, siitä tulee nimittäin joku ranskatar mieleen (ei huono mielikuva).
Kovin savolaisesti ikävä kyllä vastasin, sopii jos on sopiakseen. Jos on epävarma, kannattaa varmaan pitäytyä niissä pitkissä.
T: eräs toinen karvarinta

Vierailija

Kolmas karvarinta haluaa myös kertoa mielipiteensä.
Pitkät hiukset ovat äärettömän seksikkäät. On mieletöntä kun nainen heittää pitkät vapaana hulmuavat hiukset olalta toiselle ja katsoo viettelevästi. Lyhyillä hiuksilla tätä ei voi tapahtua. Lyhyet hiukset saavat naisen kasvot myös näyttämään lihavammilta... Tosin jokaisen naisen oma asia millaiset hiukset pitää, mutta itse miehenä katselen mieluummin pitkiä ja seksikkäitä hiuksia...

Vierailija

Miehenä haluan antaa myös oman kantani tähän keskusteluun.

Mielestäni vaaleat hiukset voivat olla pitkät tai lyhyet. Tummat taas eivät mielestäni toimi ollenkaan lyhyinä (alta 5cm ajattelen lyhyenä), koska siitä tulee itselleni auttamatta poikamainen vaikutelma.

Tietenkin sopiva hiuslook riippuu myös ihmisestä, että miten mikäkin sopii katsojan silmissä kenellekin. Ehkä maailmassa on joku kenelle sopii lyhyt tumma tukka mutta ei ole vielä kävellyt minua vastaan :)

Vierailija

Mikä ihme miehiä miellyttää lyhyissä hiuksissa??? Kaikki miehet sanovat aina, että sisäinen kauneus on tärkeintä, mutta kyllä sitten ollaan vaatimassa pitkiä hiuksia...! jos nainen on muuten kelponäköinen, niin onko lyhyet hiukset se turn-off?

Vierailija

mulla oli ennen pitkät hiukset, poikaystävä kyllä tykkäs niistä mutta muistan kun öisin se aina valitti ku mun hiukset pyöri millon missäkin..kuten sen tyynyllä jne :D no, sitten vuosi sitten tein tosi tyhmän ratkaisun ja halusin muka tehdä jotain rohkeaa ja repäisevää, menin parturiin ja leikkasin kauniin pitkän tukkani aivan lyhyeksi poikamaiseksi tukaksi, sellanen rihannamainen tyyli, itseasiassa mulla oli rihannan kuva parturissa mukana :D siis sillonkun sillä oli vielä ne mustat lyhyet hiukset! Noh, joka tapauksessa, itkuhan siinä pääsi kun kotia tulin ja peilistä katsoin. Tunsin itseni niiin epänaiselliseksi ja epäseksikkääksi! Nyt hiuksen yltää jo pikkuselle ponihännälle ja yritän kärsimättömänä kasvattaa hiuksia, ja en varmasti enää koskaan leikkaa tukkaa lyhyeksi. Poikaystävä kyllä on tykännyt ja hän on sanonut että ihan sama minkälaiset hiukset mulla on :)

Vierailija

Kaikki sanovat, että lyhythiuksisen ei saa olla mikään hyssykkä vaan asennetta pitää löytyä. Itse olen hieman hiljaisempi tyyppi, mutta omistan lyhyet hiukset ja olen ylpeä niistä. Mielestäni sekä lyhyet ja pitkät hiukset voivat olla seksikkäät, mikä kellekin sopii. Itselleni ei pitkät hiukset sovi sitten millään vaan lyhyet ovat minun juttuni. Pitkät hiukset tekevät kasvoistani raskaat ja väsyneet. Lyhyissä olen heti paljon virkeämmän oloinen:)

Aioin siis jatkossakin pitää lyhyet hiukset ja jos joku mies ei sitä voi sulattaa niin so?

Vierailija

Kyllä lyhyetkin hiukset voivat olla naiselliset! mutta joo siis mullakin oli reilu vuosi sitten puoleen selkään ulottuvat hiukset ja tykkäsin niistäkin kovasti, mutta siitä ne on sitte lyhentyneet koko ajan ja tällä hetkellä lyhyet tummat hiukset. olen sirokasvoinen ja lyhyet passaa hyvin. päätin kuitenkin lähteä kasvattamaan hiuksia pidemmiks, kun tunnen kuitenkin pitkien hiusten olevan mun juttu. ne on vaan niin paljon helpommat kuin lyhyet..ei tartte olla aina föönailemassa ja vääntämässä ja kääntämässä ja vähän vahaa ja lakkaa myös :D. pitkät senku vetää vaan ponnarille ja se on siinä!

Vierailija

Itsellä lyhyet hiukset taas vaihteeksi :) aluks tykkäsin lyhyistä hiuksista ja mahollisimman vaikea laittoiset koska tykkään laittaa hiuksia ja haluan että aina olisi jtn erilaista :) pitkät oli kivat mutta niin tylsät, tein kampauksia ja kaikkea ja tuhlasin rahaa ihme härveleihin että ne sai laitettua mutta silti ne aina näytti jotenkin samalta ja tylsältä ja jokaisella vastaantulija oli sit (omasta mielestäni) hiukset samalla tavalla :D hiuksissa sama asenne kuin itsellä, leikkisät :D

Vierailija

Omasta mielestäni sekä naisille että miehille sopii parhaiten lyhyt tukka. Ryhti näyttää heti suoremmalta, ja ihminen pirteämmältä. Tietenkin mielipidekysymys ;)

Vierailija

Naiselle lyhyt ja miehelle pitkä, mun mielestä paras kombo :-) instani kuvat täyttyvät lyhyttukkaisista naisista ja pitkätukkaisista miehistä, onneksi miehellänikin on pitkä tukka ja itselläni tietenkin lyhyt.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat