Olenko miehelle vain seksilelu?

Vierailija

Joo, elikkä juttu menee näin. Tavattiin kesän alussa, hänen aloitteestaan. Baarireissulle lähdettiin hänen kavereidensa kanssa. Tultiin tosi hyvin juttuun kaikki. Ilta päättyikin sitten hänen luo.
Aamulla juotiin siinä kahvit jne. Lähtiessä sanoi, että jos tulee tylsää heidät löytää täältä. Ei kysynyt numeroani.

Reilu kuukauden kidutin itteäni miettimällä kyseistä miestä koko ajan, kunnes selvitin numeron ja päätin ottaa yhteyttä. Olin kuullut, että jätkä oli kysellyt musta.

Ehdotti tapaamista vapaapäiväkseen, mulle ei käynyt. Noh, yhtenä yönä tuli klo 5 aikaan panopuhelu, heikkona ihmisenä menin, oli mukavaa. Tapasin tämän jätkän siskonkin. Ja kun olin aamulla lähdössä, jätkä heitti, että etkö jääkään tänne, nytkö jo lähdet. Tämän sisko kysy multa, että tahdonko tulla käymään niiden sukulaisten luona syömässä. Halusin mennä, mutten vastannut mitään, jätkä nimittäin jähmetty, kun suolapatsas.

Pari viikkoa sen jälkeen hän kyseli mitä teen, jne. Pyysin häntä kahville ja hän tuli. Oli mukavaa, juteltiin vain. Sitten tää yhtäkkiä alkaa kehumaan näyttelijää hyvännäköseksi. No eipähän siinä, olin niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan ja lisäsin, että nainen on hyvä näyttelemään.

Ja nyt pari viikkoa sitten nähtiin, kävimme yhillä baarissa, ja hänen tuttujaan tuli vastaan. Yksi kaveri ei kiinnittänyt muhun mitään huomiota. Kunnes jätkä esitteli meiät. Kysy että etkö pyöri enää sen Annan kanssa. Tämä minun jätkä meni ihan hermostuneeks, vastas että enhän oo pitkään aikaan enää. Ja vilkas mua. Toinen kaveri sitten sanoi mulle, että hän onkin kuullu musta, että tuo jätkä on sille kertonut.

Tämä jätkä aina kysyy mun mielipiteen kaikkeen, vilkuilee ja hymyilee mulle vaikka puhuisi toisten kanssa.

Ongelma on vaan se, että hän opiskelee toisella paikkakunnalla, eikä nyt ole käynyt täällä kahteen viikkoon.
Koko kesän aikana hän ei ole oma-aloitteisesti pitänyt yhteyttä.
Päätin, että minähän en enää viestiä laita, hänen vuoro ja nyt kahteen viikkoon ei ole kuulunut mitään.

Oon pääni miettiny puhki, mikä tämä juttu on. Apuja!

Kommentit (1)

HiltoninPariisi
Seuraa 
Liittynyt6.7.2011

Vaikuttaa siltä, ettei hän ole ainakaan mitenkään kunnolla kiinnostunut. Ehkä hän kaipaa satunnaisesti jonkunlaista seuraa, "säpinää", ja sen takia ottaa yhteyttä. Sinuna antaisin olla, tai kysyisin suoraan, mitä hän sinusta haluaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat