ihastuminen seksisuhteessa

Vierailija

heippa. kaipaisin kommenttejä ja mielipiteitä tilanteeseeni... tapasin juhannuksen aikoihin miehen, jonka kanssa on nyt sekstailtu (ja muutenkin tapailtu) kerran pari viikossa. heti alustaasti sovimme että näemme kun ehditään ja kyse on puhtaasti seksisuhteesta. ei siinä mitään, mulle sopi, olen ennenkin ollut vastaavassa tilanteessa ja kaikki meni hyvin, mutta nyt olen vakavasti ihastunut tähän mieheen. hän tietää sen, mutta hänen osaltaan asia ei tule etenemään. koska hän teki oman mielipiteensä selväksi jo heti alusta asti, olen sanonut että minun ihastukseni ei ole oleellista, vaan se että seksi välillämme jatkuu. harmi vaan että tapaamistemme välisen ajan kärvistelen kotona, en pyrty ajattelemaan muuta kuin tätä miestä, voin ihan fyysisesti pahoin ku ajattelen hänen kulloinkin olevan kenekin seurassa (hänelle myös toinen vakihoito) ja raivoan itsekseni kotona ku kuvittelen tämän toisen naisen koskettelemassa häntä.. en pysty tekemään päätöstä lähteä kävelemään koko seksisuhteesta, koska silloinhan en saisi edes niitä lyhyitä hetkiä hänen kanssaan, vaikka tajuan että se olisi pidemmän päälle viisainta...en ole tuntenut tälläista ikävää ja mustasukkaisuutta edes 5n vuoden avoliiton aikana exästäni. kenelläkään kokemusta vastaavasta tilanteesta? mitä teitte selvitäksenne/irrottautuaksenne?

Kommentit (5)

Vierailija

Itsekkin ollut vähän vastaavassa tilanteessa, joten voin kertoa että ei kannata jatkaa. Jos miehellä kerta ei ole tunteita sinua kohtaan tilanne on sinulle hyödytön ja olet vain umpikujassa tunteidesi kanssa. Loppujen lopuksi juttu loppuu kuitenkin siihen että mies onnistuu loukkaamaan sinua pahemman kerran tunteidesi vuoksi, mm. itse olin ihan paskana kun panoni nuoleskeli baarissa toista naista ja minun piti nähdä se.

Vierailija

minulla oli 3v sitten tismalleen samanlainen tilanne.. silloin minusta tuntui,että tässä on elämäni rakkaus.
Teimme aluksi selväksi toisillemme että kyseessä on pelkkä seksi-suhde. Kaikki meni hyvin kunnes minun tunteet muuttuivat,hänen ei. Tein hänelle asiani selväksi, että olen hyvin rakastunut häneen. Pyrin olemaan asiallinen mutta todellisuudessa vaikutin varmasti maailman epätoivoisimmalta naiselta. Aikaa meni ja jouduin tottumaan siihen näkyyn,että hän lähti joka ilta eri naisen kanssa kotiinsa. Alku oli niin sydäntäsärkevää että tottakai siinä itku pääsi melkein joka kerta. Nykyään olemme hyviä ystäviä, läheisiä ja meillä on todella hauskaa yhdessä. Nykyään minusta ei enää tunnu niin pahalle kuin 3v sitten. Välillä mietin, että mitä mahtaisi olla meidän yhteinen elämä, mutta olen niin tyytyväinen meidän hyvään ystävyyssuhteeseen etten halua rikkoa sitä.
Olga, kyllä sinä pääset hänestä yli vaikka se nyt vaikuttaa mahdottomalta. Muista kuitenkin että mies, joka ei halua vakavaa suhdetta sinun kanssa, ei ole sinun kyyneliä ansainnut :)

Vierailija

kiitoksia vastauksista.. kaikki kuulosti juuri siltä mitä tiedän että minun PITÄISI tehdä, eli ottaa itseäni niskasta kiinni ja kääntää katse eteen päin... olen kokenut jo tuon että jouduin katselemaan häntä toisen hoidon kanssa samassa baarissa, ja voin täysin kuvitella tuon YinGin kuvaaman "pyrin olemaan asiallinen mutta..vaikutin...epätoivoisimmalta naiselta" tunteen miehen silmissä, olen taatusti ollut aivan liian innokas ehdottelemaan tapaamisia ym. mutta olen nyt yrittänyt ottaa takapakkia sen suhteen. selittelen itselleni että vielä yhden kerran tavataan koska eihän sitä sitten tiedä koska minä saan seksiä seuraavaksi, mutta sitten... sitten sanon että tää oli nyt tässä, kiitos, hei.... yritän löytää selkärangan itseltäni tässä...ihan lähiaikoina... kiitos vastauksista ja neuvoista.

Vierailija

hmm.. vaikeee sanoo tähän oikeestaan mitään, itselläni ollut samanmoinen tilanne joten voin kertoa siitä hieman =)

eli itse aloitin seksisuhteen eksäni kanssa viikko eron jälkeen, asuttiin saman katon alla monta viikkoa eron jälkeen joten tuli hommailtua sitten melko usein. sen jälkeen kun muutin pois jatkoimme samaa rataa, kunnes huomasin olevani taas rakastunut häneen. asiasta juteltiin ja siitä syntyi melkoinen riita, eksäni pelkäsi tätä, että tunteet leimahtavat liekkiin jos aloitamme seksisuhteen.
emme nähneet kolmeen viikkoon tai olleet muuten yhteyksissä, nyt laitoin eksälleni viikko sitten viestiä, että olis kiva nähä. tehtiin ruokaa, katteltiin leffaa ja harrastettiin seksiä (TAAS). nyt meillä on taas meneillään seksisuhde, ja mun on kyllä pakko lähtee käveleen taas jos mun tunteet roihahtaa. itse en kestäisi jos eksäni vehtaisi jonkun muun kanssa...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat