Apua, kiltit!!

Vierailija

Okei, eli ongelmia on noin tuhat enkä edes tiedä mistä aloittaisin... No.. Yritän nyt kuitenkin. Eli: Olen seurustellut nykyisen poikkikseni kanssa yli 2 vuotta. Kävimme kihloissakin mutta erosimme kesän puolessa välissä kuukaudeksi ja sitte otin hänet taaisin. Itse siis jätin hänet. Tuolloin mieltäni painoi moni asia. Suurimmat ongelmat olivat pojan tietokoneen ylikäyttö, rahan järjetön käyttö, vähäinen yhteinen aika, poika kun vietti mielummin aikaansa koneen tai kavereidensa kanssa kuin minun tästä seurasi täysi haluttomuss seksiin minun kannaltani. Poikkikseni myös tulee hyvin nopeasti enkä ikinä saanut nautintoa hänen kanssaan seksistä. Tämän kuukauden aikana säädin erään toisen, kolme vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa ja seksi oli uskomatonta! Poika kuitenkin mynsi haluavansa vain seksiä ja seurustelee nyt erään yhteisen tuttavamme kanssa. Olen myös hyvin mustasukkainen luonne ja omistushaluinen. Olemme nyt siis olleet pari viikkoa yhdessä poikkikseni kanssa kuukauden tauon jälkeen ja nyt olen muuttamassa 300 kilometrin päähän poikkiksestani. En siis enää edes halua poikaystävääni, ja pelkään välimatkan kasvaessa hakevani läheisyyttä ja parempaa seksi joltakulta muulta! Kannattaako näin vaikeaa liittoa jatkaa ja vain hankaloittaa molempien elämää, vai olisiko ero parempi vaihtoehto? Rakastan poikaystävääni vähemmän kuin mitä voisin mutta poikaystäväni rakastaa minua enemmän kuin mitään muuta. Tai ainakin hän näin väittää. Millä voisin taas rueta haluamaan häntä jos jatkamme edelleen yhdessä?

Anteeksi, taisi tulla hypersekava viesti mutta olen aivan neuvoton. Muutto huomenna ja pitäisi tietää mitä teen! Kiltit, auttakaa mua!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat