pitäskö antaa asia olla vai mitä tehä? KIIIRE!!!!

Vierailija

Juu elikkäs: Eilen selasin ekaa kertaa tyttöystäväni puhelinta, kun hän oli lenkillä ja sieltähän löytyi viestejä sen exältä joka on roikkunut hänessä jo puoli vuotta. (ollaan oltu kohta 11kk yhessä) Siellä oli kesän ajalta kaikkee flirtti viestejä ja ehotuksia esim. "moi mitäs nätille neidille kuuluu? ;)" "mitäs kaunis neitokainen on puuhaillu? (;" "voitas joku päivä nähä ja jutskailla jotain jos sulle käy? ;)) ;))" jotain tän tyyppisii viestejä oli ja kaikkee, että eilen oli kiva ilta baarissa yms.. vaikka sen tiesin että se oli baarissa, mutta en tiennyt että se eksä on siellä myös. se on nykysin aina jos tyttöystäväni lähtee baariin nii sen eksä lähtee mukaan tai jtn. Ja minun kanssani ei kumpikaan ole lähdössä yhtään minnekkään. joka päivä ne on yhteydessä ja ite kun satun asumaan vielä porukoitten luona 40km päässä nii en joka päivä satu olemaan tyttöystäväni kanssa tekemisissä.
Esim. viime viikolla hän kyseli koko aika millon lähen kotia ja sitten ku lähin lopulta keskiviikkona ja sanoin, että kotona oon kanssa yötä. nii tein tavallaan "yllätysvierailun", nii se oli eksäsä kanssa, mun tytön kanssa kahestaan tytön kämpillä kahvilla joskus 11aikoihi illalla/yöllä?!? Että pikkasen on herätyskellot jo mulla pitempäänki soinu...

No tyttöhän oli ihan hiljaa ku huusin sille ku se lenkiltä tuli ja sit lähin helvettiin sieltä kämpältä. sille eksällekki viestin laitoin nii se vaa sano ett, "kai kavereille saa olla kohtelias" ja sit ois pitäny jonnekki hallille lähtee sen kaa juttelee sillo yöllä.. Tyttöki myöns että ne kummatki on olleet ihastuneita toisiinsa sillo kesällä, mut veikkaan et ei maha olla tossa vielä koko totuus..-.-
Mua se ei oikein oo kehunu tai mitään mutta sen eksäänsä on kehuskellu yms. vaikka se oli kuukauden ehkä sen kaa yhessä viime vuonna.(2010 kevääll)
Luottamus meni kyllä nyt lopullisesti!!!!

mitä tehä?

Joooo.. oli pakko päästä purkaa tunteita kirjottamalla, vaikka sitten tänne. vastatkaa ihmeessä mitähän tässä tekis?? voinko yksinkertaisesti vaatia, että "valihet joko mut tai eksäs?!?"

Kommentit (4)

Vierailija

Moikka.
Kyllä kuulostaa epäilyttävältä. Et varmaan kuitenkaan lukenut tytön lähettämiä viestejä? Olisivatko ne olleet vähemmän vihjailevia, nythän lainasit vain pojan lähettämiä viestejä. Yhdessä baarissa käynti voisi kyllä olla ihan hyväksyttävää, mutta yölliset kahvittelut taas hieman kyseenalaisia. Sinun pitää nyt itse miettiä rakastatko tyttöystävääsi, ja voisitko antaa hänelle anteeksi vaikka hän valitsisikin sinut jos on sinua pettänyt? Sitä ei ole helppo antaa anteeksi saati unohtaa. Jos pistät hänet valitsemaan teidän välillänne, jos tyttö valitsee sinut, epäilen jättäisikö silti OIKEASTI pitämättä yhteyttä tähän eksäänsä, jos nytten jo myöntänyt olleensa ihastunut. Olipas kyllä sekava viesti. Pointti on se, että jos et luota enää tyttöösi, voitko enää seurustella hänen kanssaan vaikka tyttö kanssasi haluaisikin jatkaa? Suosittelen puhumaan suoraan sekä tyttösi että hänen eksänsä kanssa, kahden kesken ja yrittää selvittää onko kyseessä tosiaan pelkkä harmiton ihastus, vai onk heidän välillään tapahtunut jotain muutakin kuin flirttailua.

Vierailija

Autan sua sen verran ett' yksi juttu on selvää... yleensä eksien kanssa ei olla hyvää pataa jos ei oo jotain muutakin. Minäkin olen eksieni kanssa väleissä, mutta en todellakaan tapaile heitä.
Sanon sulle vaan sen asian selväks tää saattaa kirpasta, mutta ihan selvästi likkakaverillasi on jotain juttua eksänsä kanssa, jos se kerta hengaa sen kaa mielummin kun sun.
Antaisin olla koko jutun. Sanoisin et jos en riitä ni ei sitten.
Mulla itelläni on olu samanlainen tilanne miesysttäväni kanssa...
Sanoin sille et jos toi homma ei perkele lopu mä häivyn ja niin se on loppunu.. kysyin viel et haluuko se hässii eksänsä kaa mielummin kun mun et jompikumpi lähtee ja se päättää... se tekee kipeää tiedän, mutta ei kanata roikkuu tollasessa jota ei kiinosta mitä teet.. ja aika perkeleen törkeetä kysyy millon lähet... niin munkin ukko kerran kysy ja kun lähin se oli menny baariin sen eksän kaa... se oli viimenen pisara... siit tuli sellanen tappelu et ero oli tosi lähellä... vihdoin ukkoni o oikeesti tajunnu et mitä se menettäs.

Neuvin kysyy muijaltas että kumpi sinä vai hänen eksä... jompikumpi potkitaa pellolle tästä kehästä ja voit antaa esim viikon harkinta aikaa ettet juttele sille ollenkaan ja kysyt viikonpäästä et noni mites asiat nyt on... mitäs olisit tästä mieltä?

Vierailija

Niinkuin muut ovatkin jo sanoneet vaikuttaa epäilyttävältä. Miksi et soita tai tapaa tätä eksää? Ja puhuisit exän kanssa että miten asiat nyt oikeasti ovat? Yleensä heiltä saa enemmän oikeanlaista tietoa.

Minusta on tyhmää joku "valitse minä tai hän" silloinhan pakotat hänet valitsemaan ja niinku....... mitä järkee? Haluatko olla sellaisessa suhteessa? Jos muijas pettää niin ei se susta oikeasti ja aidosti tykkää. Jos jostain oikeasti tykkää niin ei halua olla ollenkaan muiden kanssa, muut ihmiset eivät yksinkertaisesti kiinnosta.

Vierailija

mää en hyväksyis missää nimessä tota. en pystys koko ihmisee luottamaan, sinuna jättäisin tämän. kukaan ei tuota ansaitse, ei kukaan. jos se ei sulle uskollinen ja lojaali ole ja on vieläkin eksässään tiukasti kiinni. niin kannattaa päästää irti koko ihmisestä. näin mä tekisin. pistää vituttamaan sun puolesta. miten kukaan voi tehdä tuollaista?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat