Mustasukkaisuus

Vierailija

En tiedä olisko tää mennyt suhteisiin vai terveyteen, mutta tässäpä menee nimettömänä samalla...

Haluaisin siis kuulla teidän muitten kokemuksia mustasukkaisuudesta. Itse oon huomannut piirien laajetessa että olen hirvittävän mustis luonteeltani ja se häiritsee välillä tajuttomasti. :o Asiat on kuitenkin kaveriporukassa hyvin ja olen sellainen yleisesti pidetty ihminen. Välillä saatan kuitenkin loukkaantua tai jopa suuttua ns. tuntemattomasta syystä jollekin, ainoastaan siksi että epäilen että on tapahtunut jotain sellaista mikä voisi olla "minulta pois".

Vuoden aikana on ollut kuitenkin kaksi vähän isompaa selkkausta, jotka ehkä hieman heikensi luottamusta ihmisiin. Olen miettinyt, et aiheuttaako nuo jutut sitten vieläkin jotain pelkoa siitä että selän takana tapahtuis jotain "väärää" tai että muut pitää hauskaa ilman minua, sellaisia tunteita kun välillä on ja ärsyttää tuntea niin, koska kuitenkin kaikki pelot on aiheettomia.

Osaako joku vinkata, miten näistä tuntemuksista pääsisi eroon? Voinko jotenkin vain muuttaa ajatustapaani vai mitä luulette? Kiitti avusta jo : )

Kommentit (1)

Vierailija

Tiedän todella tunteen, siis mitä tarkoitat. Itse olen ajoittain huomannut samoja piirteitä minussa. Kannattaa tietenki itse miettiä mistä tunteet johtuu ja sitä kautta lähteä hakemaan ratkaisua.

Minulla on ollut muutama tunne vammainen kaveri jotka haluaa omia kaikki itselleen ja ajattelee vain itseään mutta tässä tapauksessa tuskin on siitä kyse.

Itse osasin muuttaa tilanteen ajattelemalla että itse tekee huomaamattaan samoin joillekin ihmisille (jättää ns. ulkopuolelle) tarkoittamatta MITÄÄN pahaa.

jos alaa liikaa miettimään asiaa ja kuumottaan kavereita voi olla että kohta heitä ei enää oikeastikkaan ole. Ole rento oma itsesi ja PIDÄ HAUSKAA. Niin kaverit ei voi olla ottamatta sua mukaan kaikkeen kivaan, koska SÄ oot se mikä tekee siitä kivan ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat