Apua Voinko olla raskaana vai en

Vierailija

minun ogelmani on se että en ole syönyt pillereitä 8 päivään koska jouduin lopettamaan ne haittavaikutusista eli migreeniä..mahakipua jne. söin yaz pillereitä mutta olen ollut 3 kertaa tämän kuuden päivän aikana sängyssä ja odottelen menkkoja joiden pitäisi alkaa nyt perjantaina 26.8 ja viimeisen pillerini söin 17.8 ja nyt mietin voinko olla raskaana ja mitä tehdä? Tiedän että olisi pitänyt käyttää muuta ehkäisyä mutta jotenkin se unohtui.. Olisi kiva jos joku auttaisi kertoisi voinko olla raskaana vai en ? Ja olen syonnyt yaz pillereitä noin vuoden ja syön 24 päivää ja 4 lumetabletin aikana menkat eli yhteensä 28päivää ja nyt en voi olla varma alkaako menkat perjantaina niinkuin pitäisi:(.. Mitä minun pitäisi nyt tehdä ? Asia painaa mieltäni ja vähäsen pelottaakin koska ole 17vuotias?..

Kommentit (2)

Vierailija

Jos oikein ymmärsin niin on mahdollista, että olet raskaana, koska et käyttänyt mitään ehkäisyä. Kuitenkin, jos on syönyt pillereitä niin yleensä todennäköisyys ei ole niin suuri kuin muuten olisi, mutta kyllä se silti on hyvinkin mahdollista. Kannattaa siis nyt katsoa et alkaako ne menkat ja jos ei niin tehdä raskaus testi yms. En ole varma olisiko jälkiehkäisypilleristä enää apua? Yleensä se pitää ottaa viimeistään jonku kolmen päivän sisään suojaamattomasta yhdynnästä...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat