vainoharhaisuus ja pelko

Vierailija

(alkuun pahoittelut,tekstissä on luultavasti joitakin kirjotusvirheitä,suomi ei ole vahvin kieleni)
Ollaan seurusteltu poikaystäväni kanssa vähän yli vuoden ja huomaan muuttuvani yhä enemmän vainoharhaiseksi ja mustasukkaiseksi. Edellisissä suhteissani (jos niitä voi suhteiksi kutsua..) olen aina joutunut pettymään,miehet ovat valehdelleet ja pettäneet, ja vaikka ne olivatkin lyhyitä suhteita niistä jäi pahat arvet. Tuntuu että kaikki miehet pettävät ja minun on vaikea uskoa että omani pysyisi minulle aina uskollisena..:(Poikaystäväni ei ole koskaan antanut minulle mitään syytä epäillä häntä, erästä pientä mokaa lukuunottamatta:

oltiin tunnettu 2kk ja sovittu että ollaan yhdessä kun lähdin viikoksi reissuun. Pe yöllä sain sitte erittäin sekavan puhelun mieheltäni ja sovittiin että soitellaan myöhemmin. Aamulla kuitenkin kaverini ehti soittaa minulle ja kertoi että mies oli umpihumalassa sekoillu muitten naisten kanssa baarissa,oli kähminy ja tanssinu ihan liian lähellä..luotin mieheeni ihan täysin ja kun sain tietää tästä maailmani kaatui,itkin ja olin ihan hajalla monta päivää.. Mies kyllä soitti/tekstaili ja oli aidosti pahoillaan, ja ollaan keskusteltu tästä monta kertaa(kerran hän jopa itki ja sanoi toivovansa että unohdan tapahtuneen,ja jos vieläkin otan asian puheeksi hän yleensä suuttuu/pettyy etten ole täysin antanut anteeksi).Eihän tämä sinänsä ole niin iso asia kun se tapahtui vain kerran eikä ollut kyse mistään pussailusta yms., mutta minulta meni luottamus täysin. Mies on vakuutellut ettei koskaan tekisi mitään koska tietää miten huono olo minulle tulisi. Pelottaa kuitenkin että jotain samantyyppistä tai pahempaa tapahtuu.En pystyisi enään antamaan anteeksi hänelle, enkä varsinkaan itselleni siitä että luotin. Jos hän tekisi jotain olisin enemmän vihainen itselleni/syyttäisin itseäni vaikka se ei edes ole minun syy(miksi teen niin?!) Hän juo joka viikonloppu,yleensä käydään yhdessä ulkona mutta kun hänellä on poikienilta istun hermokimppuna kotona. Nyt hän on lähdössä poikien kanssa risteilylle enkä tiedä miten pystyisin olla ajattelematta että jotain tapahtuu..

Olemme onnellsia ja rakastan häntä todella mutta pelkään koko ajan menettäväni hänet. Olisiko kellään mitään apua tähän tilanteeseen? Pieninkin neuvo auttaisi sillä en tiedä mitä tehdä enään..haluan saada edes osan luottamuksesta takaisin ja päästä eroon näistä pahoista tunteista ja antaa anteeksi sen tapahtuman.Miksi en pysty?:(

Kommentit (2)

Vierailija

hmmm... mulla itelläni ihan sama menneisyys.. Mua petettiin jopa parhaan kaverini kanssa. Ja nyt olen kihloissani ukkoni kanssa enkä osaa olla epäilemättä häntä.. tosin tollasia mokia mun ukolla on jo viisi ja viimesellä kerralla sanoin et tää on nyt ero. Mieheni itki ihan hulluna olin viikon juttelematta hänelle.. ja hän vaan soitteli mulle.

No annoin asian kuitenkin anteeksi ja nyt mieheni on ollut kunnolla, mutta en osaa olla epäilemättä, mutta yritän kaikkeni ja minun mieheni tietää sen.
RAkastamme toisiamme todella ja mieheni tietää mennesisyyteni ja hän sanoo ettei satuta minua enään koska rakastaa mua eikä halua menettää.. en osaa sanoo m uuta kun että koita oikeesti kaikin tavoi luottaa mieheesi ja sano sille että teet kaikkesi että luottaisit mutta se on todella vaikeaa menneisyyden takia

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat