Seksiä vain yhden kanssa?

Vierailija

Olen seurustellut mieheni kanssa 7 vuotta. Ennen sitä minulla oli kuutisen poikaystävää, mutten koskaan mennyt heidän kanssaan pussailua pidemmälle. En oo siis harrastanu seksiä kuin tämän nykyisen kanssa. Miehellä on taasen ollut n.10 seksipartneria. Nykypäivänä tuntuu, että kaikilla on ollut vähintään muutama yhden illan juttu tms, oonko mä tosiaan ainut "maailmas"? Tällä hetkellä ei ainakaa oo mitään katkeria ajatuksia että voi vitsi kun en oo kokeillu kenenkää muun kanssa. Silti välillä pelottaa että jossaki vaiheessa haluan jopa erota tän asian vuoksi, mitä jos ollaan loppuelämä yhessä enkä oo kokeillu muiden kans? Onko se ruoho vihreempää aidan toisella puolella, jaa-a? Mitäs cosmolaiset on mieltä ja onko joku samas tilantees? :)

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Enpä usko seksin jonkun muun kanssa olevan niin ihmeellistä, että sen takia kannattaisi rikkoa hyvää suhdetta. Riippuu tietysti, mitä itse pitää tärkeänä. En minäkään ole koskaan harrastanut seksiä kuin nykyisen mieheni kanssa, enkä ainakaan tällä hetkellä koe menettäneeni mitään. Minulle pitkä ja vakaa parisuhde on tärkeämpi kuin seksipartnerien määrän kartuttaminen. Laatu ei aina korvaa määrää.

Et todellakaan ole maailman ainoa, joka on ollut vain yhden kanssa. Osa ihmisistä ei edes harrasta seksiä kertaakaan toisen ihmisen kanssa ennen kuolemaansa. Nykyisin tuntuu olevan yleistä kailottaa seksikokemuksiaan ja rehennellä niillä, ja luulen, ettei moni vain yhden kanssa ollut hurjasti huutele asiasta. Monilla voi myös olla tapana suurennella kokemuksiaan.

Vierailija

Ajattelin myös itse näin eksäni kohdalla että "enkö koskaan harrasta seksiä muiden kanssa?"
No ero tuli ja olen eron jälkeen harrastanut yhden illan juttuja, mutta kukaan ei vedä eksälle vertoja... Usko pois, kumppanisi tuntee sinut niin paljon paremmin kuin kukaan yhden illan juttu eli takaa varmasti paremman nautinnon.
Ei määrä, vaan laatu!;)

Vierailija

Mä olen ainakin lähinnä onnellinen että olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa ja toivottavasti se ainoaksi jääkin. Varmasti jossain vaiheessa tulee sellanen olo, että hitsi, millasta se olis muiden kanssa, mutta kyllä se seksi vaan on parasta kun sen kumppanin tuntee ja siinä on se rakkaus mukana. En mä oikeastaan voi uskoa että jotkut yhden illan jutut vois mitenkään olla parempia. Oma mies kuitenkin tuntee ja tietää mistä tykkään ja se jos joku on mukavaa.

Vierailija

Kiva kun näinkin moni on vastaillu, oletin että tää jää ihan tyhjäks, justiin miten vinkuiitaki kirjotti ettei asiasta huudella jos ollaan vaan yhen kanssa oltu. Musta ainaki tuntuu, että muulla asialla ei nykyään kerskuta ku sillä montako sänkykaveria on kelläki ollu ja kuka oli paras jne. Itte siinä sitten hiljaa vaan, toki kaverit nyt tietää etten oo muiden kans ollu ja nekin on sanonu ettei sillä oo mitään väliä monenko kanssa on ollu. Ehkä silläki aattelen tätä ku en oo ikinä saanu orgasmia, en itte enkä kumppanin avuin, saisinko jonkun muun kanssa.. Tosin tiiän senkin, että itsetunto vaivaa tuossa asiassa enkä osaa rentoutua täysin, sama ongelmaha se voisi olla muidenki kanssa. Mieheni on monesti sitä sanonut, että haluan varmasti erota jossakin vaiheessa että pääsisin kokeilemaan muita, nyt sain teiltäkin hyviä kommentteja, mitä voin hälle muotoilla, ei oo pelkoa siitä että sellasen asian takia eroa tulis :)

Vierailija
picaza

Itsekin olen ollut vain yhden ja ainoan kanssa, nykyisen kihlattuni, eikä haittaa vaikka jäisikin viimeiseksi. :)

Sama täällä :)

Vierailija

No löytyyhän täältä muitakin "kohtalotovereita", on se vaan kumma kun tälläsistä asioista ei oo niin suurta metakkaa kun siitä, monenko kanssa oot ollu.. Ainaki mun mielestä se on kunnioitettavampaa, jos oot ollu yhden, parin kans, ku se, että joka viikonloppu on eri mies vällyjen välissä.. Mutta jokaisella on erilaiset periaatteet, ja joitaki se ei häiritte, itte en osais vaan kuvitella itteeni yhen illan juttuihin, seksi ilman tunteita? Kuulostaa nii.. tylsältä :D

HiltoninPariisi
Seuraa 
Liittynyt6.7.2011

Et todellakaan menetä siinä mitään, että olet ollut vain yhden kanssa eikä sulla ole koskaan ollut yhden yön juttuja. Mua oksettaa ajatustin siitä, että panisin jotain randomia ilman mitään tunteita. Oo ylpee ittestäs!

Vierailija

Itselläni sama homma. Tällä hetkellä olen melkein 100 % varma että olen nykyisen poikaystäväni kanssa "loppuun" asti mutta you never know, joten toisia tuskimpa ei tule edes olemaan. Vasta vuoden seurustelun jälkeen ns. "uskalsin" sanoa poikaystävälleni ettei minulla ole ollut muita sillä hän oli ollut monen kanssa ennen minua, muutaman vuoden vanhempi kuin oli. Vastaukseksi sain "toi oli ihan helvetin hienoa kuulla" :D se lämmitti sydäntä.

Vierailija

Itse olen ollut nykyisessä suhteessa vasta reilu kaksi vuotta, mutta haluan olla tässä loppuikäni. Tiedän sen varmasti, kaikista vastoinkäymisistä huolimatta. En ole koskaan ollut kenenkään toisen kanssa, ja välillä mietin jo nyt, millaista se olisi. Tiedän kuitenkin, että vaikka seksimme ei olisikaan mitään tajunnanräjäyttävää (paitsi joskus hyvin harvoin), niin se on niin intensiivistä ja läheistä rakkauden takia, etten olisi valmis vaihtamaan sitä pois. Itsekään en voisi siis kuvitella yhden illan juttuja.

Toisaalta taas tajuan sen, että ihmiset kaipaavat seksiä, ja jos on pitkään ilman seurustelukumppania, tai jos sellaista ei ole vielä yli parikymppisenäkään löytänyt, niin yhdenyönjutut taitaa ymmärtää. Asia sitten erikseen, jos ei ylipäätään pystyisi sitoutumaan kehenkään...

Vierailija

Mä oon seurustellu mieheni kanssa siitä asti ku olin 14. en usko että tulen kenenkään muun kanssa mitään tekemään kun nyt 7 v myöhemmin olemme naimisiin menossa ja on tuo 1 vuotias tytär. en oo koskaan haikaillut mitään erilaisia kokemuksia. sitä samaa se on muidenkin kanssa.

Vierailija

Täällä sama juttu, mulla on ollut vain yksi vakava poikaystävä, joka on myös ainoa seksikumppani. Kyllähän sitä joskus miettii, millaista olisi toisten kanssa seurustelu ja seksi, mutta ei noi ajatukset koskaan oo kovin kauaa pyörineet päässä - nykyinen suhde on niin hyvä, etten todellakaan halua heittää sitä hukkaan pelkästä kokeilunhalusta.

Oon ite päättänyt, että kun mulla on hyvä olla tässä suhteessa ja rakastan poikaystävääni, on se paljon suurempi juttu kuin että olisin ehtinyt kokeilla muitakin. Luulen, että jos alkaisin kauheesti miettiä muita miehiä, ei mun omassa suhteessa ehkä olisi enää kaikki hyvin. Ei siis häiritse, että oon ollut vain yhden kanssa - kivempihan se on, että heti osui kohdalle se täydellinen tapaus, niin säästyy ainakin suurilta sydänsuruilta ja seksitaudeilta! :) Tietty jos ero tulee, sille ei mahda mitään, mutta tällä hetkellä siis ainakin ajattelen, että voisin tän nykyisen kanssa hyvinkin olla vaikka loppuelämäni! Ja mitä tohon seksiin tulee, uskon myös että se pitkäaikainen poikaystävä tuntee sut paremmin ja osaa tyydyttää paremmin kuin yksikään yhden yön juttu :) Mä en kyllä koskaan oo muutenkaan yhden yön juttujen perään haikaillut - en oo kyllä koskaan kokeillut, mutta kavereiden juttujen perusteella ei oo aina niin miellyttävää. Mieluummin siis kyllä pidän ton nykyisen, joka tuntee ja osaa tyydyttää mut täydellisesti, kuin otan jonkun yhden yön sankarin mun pöksyihin sähläämään :D

Vierailija

Itselläni on pienoisen elämäni aikana ollut 2 seksikumppania. Toinen heistä on nykyinen poikaystäväni, jonka kanssa ollaan seurusteltu kohta 2,5 vuotta. Olen nuori, vasta 19-vuotias, mutta ajattelen vakavasti perheen perustamista ja ylipäätään elämää yhdessä tulevaisuudessa nykyiseni kanssa. Mielessä käy kuitenkin joskus ajatuksia siitä, millaista olisi seksin kokeminen muiden tai useampien eri miesten kanssa, ja olenko ns. "valinnut" oikein sitoutumalla näin "nuorena". Seksi on kuitenkin upeaa oikean henkilön kanssa. Eli mitä sitä hyvää vaihtamaan..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat