pelottava ystävä

Vierailija

Mulla on ollut ns, paras ystävä, taisiis se ykkönen joka tietää kaiken musta ja mun asioista, jo kauan ja tunnetaan tosi hyvin ja ollaan hyviä kavereita :)

nyt lähiaikoina tää ystävyys vaan on hypännyt uudelle linjalle, nykyään mulla on useampia niitä ''parhaita'' ystäviä, eikä mua kiinnosta olla joka päivä tän yhden tytön kanssa.

Ja niinä päivinä, jolloin en ole ollut tän kyseisen ihmisen kanssa, niin hän stalkkaa facebookkini, kommentoi kaikkiin asioihin niinkuin omistaisi minut?! ja lähettää joka viides minuutti tekstareita, ja minusta tuntuu että hän olisi mustasukkainen, miksi!!

kestin vielä tuon, mutta nyt hän on alkanut stalkkaamaan myös DEMI profiiliani! mielestäni tämä on jo sairasta!! sen takia tulin kirjoittamaan tämän tänne, ettei hän löydä tätä.

olen korviani myöten kyllästynyt tähän ihmiseen, jos käyn suihkussa niin hän lähettää 15 viestiä sinä aikana; MISSÄ OLET, KENEN KANSSA, MIKSI ET VASTAA

voi jumalautsi, onko tuo mielestänne normaalia? Ja ollaan lukiossa.

Kommentit (4)

Vierailija

Jotkut ihmiset voi olla tosi omistushalusia ytäviäänkin kohtaan, ja itsekin olen joskus niin huomannut tekeväni, mutta en kyllä ihan noin! Ei siis kuulosta lainkaan normaalilta tuollainen käytös! Joko tämä ystäväsi on hyvin yksinäinen tai sitten vain jotenkin muuten kovin kiintynyt sinuun. Suosittelisin ottamaan asian hänen kanssaan puheeksi tuon käytöksen. Sanot vain että hän on tärkeä ytävä, mutta että vaikka hän ei tekstaakaan tai stalkkaa profiileitasi, et ole minnekään katoamassa. Ilmeisesti ystäväsi pelkää uusein ystäviesi syrjättävän hänet ja siks yrittää kiristää otettaan sinusta.

Vierailija

Noh siis oletan että tällä toisella osapuolella ei ole paljoa frendei ja on vaan sairaan mustasukkanen...mutta ei siis tod oo normaalia!Puhu hänelle asiasta ja sano että se on oikeesti ahdistava

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat