Kukaan seinäjoelta?

Vierailija

Hei.
Olen lahtelainen tyttö joka on muuttamassa seinäjoelle tämän viikon lopussa, ja toivoisin löytäväni jonkun jonka kanssa jutella siellä. Iällä ei niin väliä, itse olen 19. Laittakaa viestiä ja vaikka s-posti osoitteenne jos haluaisitte pelastaa minut yksinäisyydeltä. :D

Kommentit (7)

Vierailija

Olen myös opiskelemassa seinäjoella vielä muutaman kuukauden, eri alaa tosin kuin sinä. Muutaman kuukauden kuluttua muutan pois seinäjoelta ja olen iloinen siitä. Syy tähän on se, että itselläni ei ole koko opiskeluaikanani ollut yhtään ystävää seinäjoella, jonka kanssa voisin viettää vapaa-aikaani, ja huom opintoja minulla takana jo yli kolme vuotta. Ymmärrät varmaan, etten ole viihtynyt seinäjoella... Onneksi kohta pääsen aloittamaan toisaalla niin sanotusti puhtaalta pöydältä:) Toivottavasti sinua onnistaa paremmin ja viihdyt seinäjoella:) Seinäjoki on mukava paikka, täältä löydät kaiken tarvitsemasi:)

Seinäjoen amk on hyvä paikka opiskella, toivottavasti viihdyt:) Löydät varmasti uusia kavereita koulun alettua, etkä varmasti tule potemaan yksinäisyyttä:) Lähde rohkeasti mukaan kaikkiin opiskelijatapahtumiin niin kyllä se siitä lähtee käyntiin:)

Ja jos sinulla on jotain kysyttävää liittyen esim seinäjoesta kaupunkina tai opiskeluun seamkissa niin vastaan mielelläni:)

Paljon tsemppiä opintoihin:)

Vierailija

En jostaki syystä pysty lähettää yksäriä enkä viitti laittaa osotetta tähä ku siitä näkyy koko nimi et pystyksä laittaa mulle yksärillä vaikka omas? =)

Vierailija

Sorry, en mäkään pysty yksäriä laittamaan. Onneksi oma osoitteeni ei ole sellainen että siitä mitään voisi päätellä niin osoite on utu@phnet.fi. (: sekä sähköpostiin, että meseen.

Vierailija

Lainaus:

Sorry, en mäkään pysty yksäriä laittamaan. Onneksi oma osoitteeni ei ole sellainen että siitä mitään voisi päätellä niin osoite on utu@phnet.fi. (: sekä sähköpostiin, että meseen.

ja tuo olin siis minä itse. XD unohdin kirjautua näköjään sisään. XD

Vierailija

Lainaus:

ja tuo olin siis minä itse. XD unohdin kirjautua näköjään sisään. XD

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat