Miten torjua joku hienotunteisesti??

Seuraa 
Liittynyt3.12.2010

Olen ollut tämän herrasen kanssa samassa työpaikassa noin 2kk. Tutustuimme hiljalleen ja löysimme ns. syvemmän yhteyden toisistamme. Kuitenkin, omat tunteet tähän 4v vanhempaan mieheen ovat enemmänkin isoveljellisiä, kun taas hänen tunteensa ovat (omien tulkintojeni mukaan) ihastus/seurustelu/seksi -kategoriaa..
Minulla ei oo yhtään samanlaisia tunteita, enkä aloittaisi seurustelua muutenkaan, kun toivun parhaillaan melko vakavasta suhteesta. Miten ihmeessä sanon tämän hänelle niin, että me voimme olla samassa työpaikassa ja vieläpä ystäviä?? Ja vielä parempi, jos joku tietää miten voin ilmaista ajatuksiani sanomatta mitään suoranaisesti...

Any ideas?? =)

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla on ollu ihan samanlainen tilanne tässä vähä aikaa sitte... eli mulla ei ollu tunteita tähän mieheen :/ Ja ei siinä muu auttanut kun vaan sanoa se perinteinen "ollaanko vaan kavereita?" , vähän aikaa se kaveruus toimi ,mutta nykysin ei olla tekemisissä jostain syystä. Kyllä se melkein niin on ,että jos toisella on tunteita toista kohtaan, niin on aika vaikeaa olla kavereita, ainaki ite olin tosi vaivaantunu sen seurassa.. Muttaa en osaa kyllä sanoa että miten voit sille herralle sanoa ajatukses sanomatta mitään suoraan :D

Vierailija

Jos hän ei vielä ole ehtinyt ehdotella treffejä tai ilmaista ihastumistaan niin voit torjua hänet "etukäteen". Voisit alkaa puhumaan siitä, kuinka mukavaa on olla sinkku pitkästä aikaa. Tai siitä ettet aio katsellakaan miehiä pitkään aikaan. Tai siitä ettet ole valmis suhteeseen. Voit myös puhua siitä, että hän tuntuu isoveljeltä, ja on hyvä tyyppi kaverina. Jos näitä höpöttelet kahvipöydässä muuten vain, niin ehkä hän ei uskallakaan yrittää iskeä sinua. :D

Jos hän kuitenkin pyytää treffeille jne. niin voit vastata ettet halua tapailla ketään, koska erosit juuri. Tai että et halua treffailla työkaveria, koska siitä tulee vaikeuksia. Kyllä näitä syitä ja keinoja riittää, eikä itselläni ainakaan ole tullut hankaluuksia/vaivaantumista siitä että olen miehiä torjunut! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat