NorLevo

Vierailija

Kysyisin sitä että tietääkö kukaan onko mitä haittoja ja miten NorLevo JE-pilleri vaikuttaa?

Koska itseäni nyt hieman stressaa koska jouduin torstaina ottamaan yhden pillerin (kumi puhkesi) ja nyt tänään jouduin hakemaan uusiksi koska eilen sattui sama vahinko että kumi oli mennyt rikki.

Eli olen joutunut ottamaan parin päivän sisällä kaksi JE-pilleriä ja nyt hieman pelottaa meneekö miten kuukautiskierto sekaisin ja voiko tullu mitään haittavaikutuksia ja jne..?

Kommentit (4)

Vierailija

Itselleni tuli yhdestä pilleristä hieman huono olo päivän ajaksi ja kuukautiset alkoivat pari päivää aikaisemmin kuin normaalisti. Muuta ongelmaa ei sitten ollutkaan. Olen kyllä kuullut, että joillakin menee kuukausia kierron normalisoitumiseksi. Kaksi annosta voi jo aiheuttaakin hieman voimakkaamman reaktion, mutta tuskin mitään sen vakavampaa.

Vierailija

Miula kuukautiset alko pillerin jälkeen hieman myöhemmin ja eivät olleet aivan niin normaalit, mutta kyselin ehkäisyneuvolasta asiast nii sanoivat että aivan normaalia.

Vierailija

Sitä hieman tässä pelkäänki että koko kierto menee ihan sekaisin pahemman kerran. Itselläni pitäisi nyt ensi viikolla alkaa mutta saapa nyt nähdä...

Vierailija

olen ottanut kerran samasta syystä pillerin, mutta en havainnut mitään haittavaikutuksia. nyt syön pillereitä ja tapahtui muutama unohdus joten jouduin n. 10 päivää sitten ottamaan je pillerin, en havainnut silloinkaa mitään, pitää vielä odotella että alkavatko menkat normaalisti!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat