luonteenpiirteet (tai mitä vaan) mitä arvostat miehessä?

Vierailija

mitä asioita arvostat poikaystävässä tai miehessä ylipäätänsä? rehellisyyttä ja luottamusta, kuten kaikki mutta mitä muuta?

Kommentit (9)

Vierailija

Hmm. mitenhän tän selittäs. noo arvostan sitä että mies osaa tehdä jotain :D siis sillee et osaa korjailla kaikkee jne, ettei oo mikää poropeukalo jonka pitää kutsua asentaja asentamaan vaikka verhotanko. (ihan vaan esimerkkinä).. et osaa korjata ja rakennella vaik jotai :D en osaa selittää, mut mulle se on tärkeetä et mies ei oo mikää semmonen kunnon kaupunkilaispissispoika joka tietää esim autoista vaa tasan sen merkin ja moottorin tilavuuden. et pysyy työkalut kädessä muutenki! ja sit että tykkää lapsista. semmoset miehet sytyttää mut hetkessä :D

Vierailija

aika hyvä! jos mies osaa käsillää korjata härpäkkeitä, ni miksei osaisi tehä käsillää jotain muutaki ;) nykyää vaa miehet ei oo enää niin tosimiehiä (en yleistä!), mutta onhan sen seksikästä ja ihailtavaa, jos miehellä pysyy vasara kädessä ja vaikka viemärin tyhjennys onnistuu :D

Vierailija

Itse arvostan suuresti samanlaista huumorintajua, sitä että mies ymmärtää minua ja juttujani, on samoja kiinnostuksen kohteita kuin minullakin, huomioi ja antaa hellyyttä. On kiltti.

Vierailija

miehessä arvostan rehellisyyttä, herrasmiesmäisyyttä, huumorintajua ja sitä että puolustaa naistaan mutta ei kuitenkaan itse aloita esim. tappeluita. Ja sitten nuo jo aikaisemmin mainitut.

Vierailija

En vaan syty ellei mies ole urheilullinen / osoita merkkejä lihaksista. Urheilullisuus on siis iiiiiso plussa, mutta tämän kesän jälkeen totesin, että kunnianhimo on varsinaisesti luonteenpiirre, joka saa mut kiinnostumaan. Lisäksi kunnioitus, mikään ei ole ärsyttävämpää kuin oharit ja se ettei toinen arvosta sun aikaasi. Plussaa on herrasmies (sain olla oikein prinsessa tänä kesänä työkavereiden keskuudessa, välissä jopa auton ovi avattiin :P), tai no en enää varmaan osaisi olla miehen kanssa joka ei olisi. Nössöys on suuri turnoff, ja olisi toki kiva jos en olisi kätevämpi käsistäni tai tadokkaampi ratissa, ruorissa tai mönkijän selässä metsässä kuin mies, mutta se taitaa olla nykyajan kaupunkilaisilta vähän liikaa vaadittu... Löysin, uskomatonta kyllä, yhden melkein kaikki kriteerit täyttävän, mutta siitä ei toistaiseksi ainakaan tullut mitään...

Vierailija

Onhan se tosiaan kivaa katseltavaa ku miehet osaa tehä jotain käsilläänkin :) Ehdottomasti mun mielestä miehet on parhaimmillaan ku ne näyttää siltä, että on tehny jotai fyysisiä hommia. Vaikka sit olisivatki vähä hikisä ja haisuleita. En todellakaan kestäis miestä mikä ei pysty tekemään mitään itte. Ja olis kyllä ihan mukavaa myös et pitäis sovituista asioista kiinni. Toki myös miehellä pitää olla halua menestyä elmässä ja olla tavoitteita, muutakin ku voittaa lotossa :D

Vierailija

Mä arvostan miehessä erittäin harvinaista luonteenpiirrettä (ainakin nykypäivänä tuntuu et tälläset miehet on kuolemassa sukupuuttoon), nimittäin sitä että miehellä on munaa sanoa kavereillensa EI, jos kaveriporukan toilailut voivat loukata esimerkiksi miehen seurustelukumppania jollain tapaa. Arvostan miestä jolla on munaa näyttää myös jätkäporukassa, että hänellä on omat mielipiteensä asioista, eikä mene vain massan mukana.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat