menkkaseksi?

Vierailija

seksi kuukautisten aikana? ohnanse aika sotkuista...onko se normaalia/yleistä ja mitä miehet ajattelevat siittä?
onko joitakin vaaroja?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

En tiedä mitä yleisesti miehet ajattelevat siitä tai onko siinä mitään vaaroja, omasta mielestäni siinä ei mitään vaaroja ole ainakaan?

Minä ja mieheni ollaan ainakin harrastettu kuukautisteni aikana seksiä, eikä miehenii ole siitä moksiskaan, harrastetaan vain seksiä jonkun alustan kanssa ettei sotkeudu lakanat, ja ei tietenkään suuseksiä harrasteta menkkojen aikaan. Mut ihan seksiä vain ja aktin jälkeen pesee vain paikat ni se on siinä. Mut eihän kaikki halua ollenkaan harrastaa kuukautisten aikaan..

Vierailija

Joillekin miehille seksi menkkojen aikana on ehdoton ei. Joillekin se taas on aivan ok. Musta tuntuu, että kyllä se on silti aika yleistä. Kannattaa suojata lakanat jollain pyyhkeellä vaikka ja aktin jälkeen käydä suihkussa.

Gimli
Seuraa 
Liittynyt29.8.2010

Kyllä mekin joskus harrastetaan seksiä kuukautisten aikana, mutta aika harvoin, sillä veri ei tosiaan ole mitään liukasta :D Ja yleensä menkkojen aikana sattuu mahaan.
Mutta ei siinä mitään vaaroja ole :)

Vierailija

Eksälle se oli ehdoton ei, nykyistä se taas ei haittaa ollenkaan. Eikä kyllä muakaan haittaa silloin jos miestäkään ei haittaa. Ei kai siinä muita vaaroja ole kuin että menkkojen aikana on herkempi tulehduksille tms.

Vierailija

Mun eksälle se oli ok, ei sitä haitannut, mutta ei se halunnut mua sormettaa tai nuolla.
Veri vie osittain tuntoa pois joo, mutta sillon hormoonit on niin valloillaan että ite ainakin olin aina ihan kiimoissani :-D

Vierailija

minulla ja miehelläni ei ole ollut mitään ongelmaa asian suhteen, minä saatan ilmoittaa kun olen vuotanut vain vähän ja ei mies ole yleensä kieltäytynyt. itsekin hän kysyy monesti nukkumaan mennessä että olenko vuotanut tänään kuin paljon. monesti menkkojen aikaan käy kipeästi alavatsaan ja olen huomannut että seksin harrastaminen helpottaa tähän jonkin verran :)

Vierailija

Seksi kuukautisten aikana on normaalia, mutta riippuu molemmista osapuolista halutaanko sitä harrastaa. Jotkut miehet eivät ole moksiskaan ja toisia ällöttää niin paljon, ettei sitä voi edes kokeilla.

Vierailija

Nykyisen kanssa ainakin harrastamme seksiä menkkojen aikana, tosin suihkussa. Miehelleni asia on täysin ok, mutta pahimpien vuotojen aikana koitamme välttää. Suihkussa veri ei haittaa ja pääsee suoraan peseytymään, eikä pintoja tarvitse suojata.

Vierailija

Pyyhe alle tai suihkuun ja menoksi! ainoa ongelma mikä siinä on, on juurikin se että veri kuivaa niin äkkiä alapäähän seksin aikana että loppujen lopuksi seksi alkaa sattumaan.

Vierailija

Itse en yleensä tykkää alkupäivinä, koska vuotaa liikaa, mutta kuten joku aiemmin mainitsi niin yleensä riippuu kuinka paljon vuotaa. Neljännen päivän jälkeen suihkupanot kelpaavat niin minulle kuin ukollenikin, mutta nehän ovat sieltä hygienisimmasta päästä muutenkin... Myöskin pyyhkeen päällä on kuukautisten loppupuolella touhuttu, eikä siitä ole tulehduksia tullut kun on paikat putsannut jälkikäteen ja olen sentään tulehduksille altis tapaus (oli kaksi kertaa virtsis kuukauden sisään pari vuotta sitten ja aiheuttaa yhä vaivoja, vaikkei tulehdusta olisikaan).
Vaaroja tuskin on ja joitakin miehiä yleisesti ällöttää, toiset eivät välitä ollenkaan ja sitten on näitä keskitien kulkijoita, joille kelpaa silloin kun ei liiemmin vuoda, että mukana on vain hieman rusehtavaa.

Vierailija

Me ei olla harrastettu seksiä mun menkkojen aikana ihan siitä syystä että minä en halua. Tai siis ei se varsinainen halu ole mihinkään kadonnut, päin vastoin, mutta jotenkin se ajatus tuntuu epämiellyttävälle. Kuukautisveressä on semmonen oma arominsakin. Poikaystävää ei ilmeisesti haittais, mutta eipä tuo vonkaamaankaan oo ruennu :D Voishan tuota ehkä joskus kokeilla.

Vierailija

Siististi homma hoituu kondomin kera, verelle herkempikin mies suostuu puuhailuun kun ei tarvitse sotkea veitikkaa :D Lisäksi kondomin liukasteet auttavat jos menkkojen aikana tuntuu kuivalta. Orgasmi myös auttaa menkkakipuihin!

Vierailija

Poikaystäväni haluaisi myös menkkojen aikana, itse en halua. Hassua kun hän muuten kammoksuu verta mutta tuo ei häntä todellakaan haittaisi :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat