Onko mussa joku vika?

Vierailija

En ole koskaan saanut orgasmia, en yhdynnässä enkä käsipelillä. Yhdynnässä on jotenkin sellainen fiilis, että vaikka esileikki on pitkää, eikä kaikki ole ohi 15 minuutissa, niin silti kiihotus alkaa laskea loppua kohti, vaikka alussa fiilikset ois ollu katossa. Johtuuko se kumppanista vai mistä? Hän kiihottuu suutelemisesta, itse en siitä oikein välitä. Voiko koko juttu johtua siitäkin, että mulla ei elämässä oo ollu kuin yks seksikumppani?

Kommentit (10)

Vierailija

Ittekkin luulin, etten voi saada orgasmii yhdynnässä, kunnes sen sain. (Oon seurustellu usean kerran, mutta tämän ensimmäisen ja viimeisen yhdyntäorkun sain yhdenillan jutussa.)Joidenkin miesten pelkkä katse saa märäks ja tuun jo hipasusta, toisinaan ei sytytä vaiks mies tekis mitä! Ja mun kohalla siis aina miehestä kiinni. ;)

Vierailija

Mie en ole myöskään yhdynnässä saanut orgasmia ja poikaystäväni luulee että hänessä on vika. Olen yrittänyt hänelle kyllä selittää. Onko totta että takaapäin asennossa nainen saisi helpommin orgasmin?

Vierailija

Se riippuu naisesta. : ) Kavereitten kanssa ku ollaan keskusteltu, on ollu yleisempää että orkku saadaan ku ollaan itse ohjaksissa, eli päällä. Sillon tietää täsmälleen mikä tuntuu itestä parhaalta. Itte en uskonu koskaan orkkuu saavani, ja kappasvaan, sainkin! Ehkä ku lakkas yrittämästä liikaa ja anto palaa vaan. (Ehkä kohdallani tähän vaikutti myös se, että emme tunteneet toisiamme entuudestaan, emmekä kyllä jälkeenkään päin. Silloin ei tarvinnut miettiä miltä toisesta tuntuu ja mitä hän mahtaa ajatella tai mitä hän haluaa. Pystyi keskittymään täysillä omaan nautintoonsa.)

Vierailija
evelyn_

Mie en ole myöskään yhdynnässä saanut orgasmia ja poikaystäväni luulee että hänessä on vika.

..Voit lohduttaa poikaystävääsi, sillä herra x jonka kanssa orgasmini sain, ei ollut millään lailla kummoinen sängyssä. :D Päin vastoin, makasi lahnana ja meikä tyttö teki työt. ;>

Vierailija

Seurustelin vuoden eksäni kanssa ja muistaakseni vasta puolessa välissä seurustelu aikoja eksäni sai minulle käsipelillä orgasmin. Luulen, että jännitin liikaa eikä eksäni sitten jaksanut tarpeeksi kauan...

Eron jälkeen yhden illan juttuja on tullu harrastettua ja eksäni on edelleen ainoa joka pystyy mulle tuon nautinnon tuomaan, useimmiten sormin kuin yhdynnässä.

Vierailija
supermuumi

Mä en ymmärrä, miten te sormettamalla saatte orgasmin, mitä te oikeen sitte teette? :D

itse taas en ymmärrä miten joku ei orgasmia saa yksin :D itselle ollu aina niin helppoa, yleensä en ees malta odottaa kauaa vaan meen siitä mistä aita on matalin: hieron orgasmin klitoriksen kautta.

Vierailija

Itse en edes tiedä, miltä orgasmin kuuluisi tuntua? Monesti on semmoinen fiilis, että on aivan lähellä, muttei sitten kumminkaan.. Kai sen nyt pitäisi huomata, kun tulee. :D

Vierailija

Mie en saanu koskaan exän kanssa orgasmia. Ehkä siksi että oltii kokemattomia eikä oikeen osattu etsiä niitä oikeita keinoja. Nykysen kanssa oli heti erilaista ja jo ensimmäisellä kerralla se sai mulle tulemaan orgasmin.

Mä luulen että kyse on tekniikasta ja tärkeetä ois kokeilla eri tapoja et löytää itelle sen sopivan ja toimivan. Ja aika tärkeetä ois osaa ite tyydyttää itsensä. Ei sitä mun mielestä voi oikeen olettaa muiden osaavan jos ei itekään osaa..

ja lancomelle: orgasmi on vähä sama ku rakkaus. ei sitä pysty kunnolla selittää mut sit ku se osuu omalle kohalle ni ei voi erehtyy. :)

Vierailija

Tossa oon vähän erimieltä, että olis tärkee osata itte tyydyttää ittensä.. Ite en oo koskaan saanu kiksei siitä että kosken itte itteeni.. Itekseen hiplaillessa mielestäni katoaa se oleennaisin: se että JOKU TOINEN koskee. ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat