Koska uskaltaa sanoa?

Vierailija

Seuraa sekalainen ajatusten tulva..
Vasta kolme kuukautta seurustelua takana, ei vielä tosin ns.virallista mutta puolivirallista(kai?).

Itsellä tunteet miestä kohtaan hyvinkin vahvat. Samaten sieltä suunnalta.
On ensimmäinen ihminen joka on aidosti kiinnostunut minusta aitona omana itsenäni kaikkine pikku fiboineen:)

Itse en aiemmin ole kertaakaan seurustellut kenenkään kanssa, jotain pientä yritystä on ollut silloin tällöin, niin en ole tottunut tunteitani jakamaan saati ääneen sanomaan. Ja lukuisten huonojen kokemusten kautta olen tullut aika pessimistiseksi kaikkiin kohteliaisiin tai tunteellisiin kommentteihin:/ Saatan niitä joskus harvoin jaella, mutta aina pitkällisen harkinnan jälkeen.
Mies taas ollut yhdessä pitkässä suhteessa joka päättyi avioliiton kautta parisen vuotta sitten, ei niin hyviin tunnelmiin. Ja sieltä tulee aina jotain kohteliasta ja tunteellista (hömppää, miehen sanoin).

Nyt mies sitten laittoi pari päivää sitten viestin jossa sanoi että hänestä tuntuu että olisi vähän niinkuin rakastunut minuun.
Itsellä toisaalta nousi suupielet korviin, mutta kuitenkin olin enemmän hämmentynyt ja/tai jollain tavalla paniikissa että mitä helv..

Mietinkin tässä kaikkien muiden ajatusten sekamelskan keskellä, koska yleensä sanotaan se ensimmäinen "minä rakastan sinua" lause? Ja kumman suusta?

Kommentit (3)

Vierailija

En usko, että siihen on mitään varsinaista sääntöä. :D Meillä mies totesi varmaan jo kuukauden tuntemisen jälkeen lyöden samalla jauhot suuhun :D itsellä meni pikkasen pitempään :P
Sulla ei oo mikään kiire sanoa :)

Vierailija

Oma mieheni tokaisi, kun oli meillä ensimmäisen kerran yötä (ollaan kaukosuhteessa) että taitaa olla rakastunut muhun ja vastasin että sama täällä, vaikka kupimpikaan ei ihan niin vahvasti tuntenut. Oon mieheni ensimmäinen tyttöystävä, joten ei oikein tienny, miten ilmaista silloin tunteensa. :) Mutta ensimmäisen kerran sanoi rakastavansa 3-4 kuukauden seurustelun jälkeen ja jäädyin totaalisesti.

Vuosi ollaan siis kohta oltu yhdessä ja itse en ole kertaakaan sanonut miehelleni puhtaasti rakastavani häntä (paitsi viesteillä) vaikka todellakin rakastan häntä, mutta en vain ole vielä uskaltanu.. Mieheni kyllä sanoo sen silloin tällöin, mutta vähän ujostelleen vieläkin. Ajattelin kyllä korjata asian vuosipäivänä ja kerätä rohkeutta sanoa sen. ;)

Kannattaa siis sanoa silloin, kun oikeasti tuntuu siltä. :) Rakkastuminen ei katso aikaa, mutta kannattaa vähä odottaa, että toinen pysyy tunteissa mukana, eikä heti päivän seurustelun jälkeen ruveta tunnustamaan tunteitaan, vaikka siltä tuntuisin, sillä jos toinen ei vielä tunne samoin tulee väkisinkin valehdeltua, sillä ei kukaan uskalla sanoa ettei vielä tunne samoin, vaan on vielä ihastunu yms.

Vierailija

Oma kultani sanoi rakastavansa minua kun olimme seurustelleet 6kk. Yleensä ei kauheesti mitään ihanuuksia juttele ni yllätyin ja hämmennyin ja olin ihan taivaassa hänen sanoessaan "Nimeni, taidan rakastaa sua" Niin suloisesti ja ujosti, juuri omalla tyylillään. Nyt sanomme toisillemme rakastavamme ihanien hetkien tullen...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat