Olen ihastunut naiseen...

Vierailija

Olen 19-vuotias nainen ja ihastunut naiseen, joka kertoi olevan kiinnostunut minusta hiljattain. Olen aina ollut 100% hetero.En kutsuisi itseäni nyt lesboksi tai edes bi-seksuaaliseksi. Olen kuitenkin korviani myöten ihastunut kyseiseen naiseen ja tämä on todella hämmentävää...Ajattelen naista päivin öin ja soittelemme/tekstailemme paljon. Olemme myös tavanneet viime aikoina useasti. Välillämme ei kuitenkaan ole tapahtunut mitään fyysistä, mutta molemmat huomaavat että tunteita on. Tämä on todella todella hämmentävää. Eli kysynpä siis, onko täällä ketään joka olisi samankaltaisessa tilanteessa? Ja entä voiko tämä olla vain ohimenevää? Kiitos jo etukäteen avustanne! :)

Kommentit (2)

Vierailija

Moikka
Itse olen ollut samassa tilanteessa, ja saman ikäinenkin olen. Lähinnä miehistä olen itsekkin ollut aina kiinnostunut, mutta sitten tuli tämä yksi tyttö, joka käänsi koko ajatusmaailmani aivan ympäri. Nyt olemme seurustelleet puolisen vuotta, enkä olisi ikinä osannut toivoa parempaa kumppania. Tätä ennen en ollut ikinä kiinnostunut yhdestäkään naisesta. Voisi siis olla kokeilemisen arvoinen kokemus. Aina se ei ole ohimenevää, joskaan een tietenkään voi sanoa että eläisitte loppu elämänne yhdessä. Kannattaa varmasti kuitenkin kuunnella myös omaa kehoa. Jos jokin tuntuu väärältä, silloin se sei ole oikeia valinta sinulle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat