Tukiryhmää vailla

Vierailija

Heippa!

Olen 20-vuotias Helsinkiläinen ja olen juuri eronnut vakavasta suhteesta. Minulla ei ole ollut kauheasti seurustelusuhteita joten tämä ylipääseminen on vaikeaa...

Nykyisiltä kavereilta alkavat neuvot ja muutenkin pinna loppua, joten kaipaisin uutta näkökulmaa miten päästä yli exästä. Erostamme ei ole kuin 2kk mutta en kestä enään itkemistä joka päivä vaan tarvitsisin uusia virikkeitä ja ystäviä jonka kanssa touhuta että saan muuta ajateltavaa.

Olen aloittanut potkunyrkkeilyn, mutta se ei riitä pitämään ajatuksia poissa erosta ja tästä miehestä.

Ero tuli aivan puun takaa ja siksi on niin vaikea.

Edellinen suhde kesti 3-vuotta mutta siitä oli helpompi päästä yli, koska mies oli täysi sika. Hän käytti minun tunteitani eron jälkeen hyväksi ja antoi ymmärtää että jatkamme, kun hän oli sitten saanut minut vakuuttuneeksi ja sai minut sänkyyn kertoi ettei hänellä ole tunteita minua kohtaan vaan hän leikki minun kanssani ja halusi vain seksiä.. Tästä suhteesta pääsin yli vihan avulla..

Nykyinen ero on vaikeampi, tunteet ei vaan sammu millään ja tarvitsisin uusia tuttavuuksia antamaan neuvoja ja pääsemään yli tästä...

En tietenkään halua vain ylipääsemisen ajaksi uusia tuttavuuksia vaan sitten saisin elinikäisiä ystäviä.
Enkä halua vain puida eroani, vaan tehdä kaikkea mukavaa.

Tykkään käydä ulkona ja ostoksilla. Pidän kovasti tyttöjen illoista ja niitä ei voi olla liikaa.

Toivottavasti saisin sellaisen mukavan kaveriporukan kasaan ja voitaisi tutustua paremmin..

Minulla ei ole meseä ollut moneen vuoteen, mutta s-postia voi lähettää. minnuska_mustikka31@hotmail.com tai sitten fb etsiä Minna Huuhka nimellä ja laittaa vaikkapa viestiä. Jos löytyy monta Minnaa niin olen blondi jolla on ankkamainen ilme profiilikuvassa. :)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat