miten tehdä aloite?

Vierailija

mikä on teidän mielestä paras tapa tehdä aloite? Olen myös huono keksimään puheaiheita joka kiinnostaisi kumpaakin..ehdotuksia?:)

Kommentit (8)

Vierailija

Voisitko kertoa hieman lisää tyypistä jota kohtaan haluat aloitteen tehdä? Tunnetteko jo ja oletko aiemmin puhunut hänen kanssaan? Missän yleensä törmäät kyseiseen tyyppiin? :)

Vierailija

Itsekin olen huono tekemään aloitteita.. Minulla tilanne on tämä: ihastuksen kanssa on vaihdettu kännisuudelmia viikko sitten, nukuimme vierekkäin yön, jolloin minulla oli eroprosessi kesken, nyt ero selvä ja ihastukseni tietää sen. Olemme samassa kesätyöpaikassa, numerot on vaihdettu työjuttujen takia ja hän on facebook-kaverini. Töissä olemme puhuneet tapahtuman jälkeen normaalisti... Nyt haluaisin kuitenkin ilmaista hänelle että suutelu ei minun puoleltani ollut mikään humalaisen hairahdus.. Apuja?

Vierailija

^^minulla on saman tyyppinen ongelma. Olin yhen ihanan jätkän kans samas kesätyöpaikas. Ollaa nähty vapaa-ajalla pari kertaa ja viimeks hän ajo 100 kilsaa et näkis mut. Ongelma on se etten osaa tehä alotetta tai kysyy et onks hän kiinnostunu musta?

Vierailija

^^minulla on saman tyyppinen ongelma. Olin yhen ihanan jätkän kans samas kesätyöpaikas. Ollaa nähty vapaa-ajalla pari kertaa ja viimeks hän ajo 100 kilsaa et näkis mut. Ongelma on se etten osaa tehä alotetta tai kysyy et onks hän kiinnostunu musta?

Vierailija

Naiset, Tytöt.

Ei ole oikeaa tapaa tehdä aloitetta. Se pitää vain tehdä? Teet vaikka aloitteen jos mies sanoo/tekee jotain ihanaa, niin otat vaan päästä kiinni ja alat suutelemaan. Ei kyl tarvii kiinni ottaa mut no big deal. Aloitetta ei voi tehdä väärin, sen vaan voi tehdä. Joten tee se aloite äläkä mieti sitä. ja jos niin paljon ressaa niin puhu tunteista ja kerro poikaystävälle mitä haluisit tehdä niin eiköhän hän tee sitä liikettä.

T: Mies

PS: Miehet menevät hulluksi naisten aloitteista. Tai ainakin minä menen tyttöystäväni aloitteista hulluiksi.

Vierailija

No minusta hieman liian hyökkäävää käydä suoraan suutelemaan, enhän edes tiedä onko hänellä joku muu kiikarissa ja minä vain yhden illan viihdyke.. Olisi myös hieman kummallista tehdä moista työpaikalla, vapaa-ajalla näemme vain porukassa tai baarissa. Ja olisi kohtalaisen epämukavaa töissä nähdä joka päivä pakkien jälkeen..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat