Sinkkuus rulettaa! ;)

Vierailija

Yleistä keskustelua sinkkuudesta nautiskelevien naisten kesken ;) Itse ainakin olen tällä hetkellä erittäin hyvin viihtynyt sinkkuna enkä oikeastaan voisi nyt kuvitellakaan luopuvani tällaisesta elämästä :)Vapaus on parasta ja kun saa flirttailla kenelle haluaa ;) Seurustelevat kaverit joskus ihmettelevät kuinka viihdyn sinkkuna :D Muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija

Mäkin ollu melkeen vuoden jo sinkkuna! Mikäs kiire tässä on seurustelemaankaan kun ei oo ketää sopivaa häiskää näköpiirissä :) Sinkkuus on hauskaa, juurikin tuo kun saa tehdä mitä haluaa ja flirttailla. Harmi vaan kun on niin vähän sinkkukavereita, niin moni ystävä seurustelee.. Sinkkuporukalla on kaikista hauskinta olla baarissa! ;D

Vierailija

Hei sinkkusiskot, täällä olis kans yks!

Hieman alkuun oli hankala totutella olemaan yksin, mut eihän tää niin kamalaa ole! Ja kiva huomata että kyllähän näitä miehiä riittää ;-) Ihana saada huomiota ja flirttailla yms!

Tosin nyt ehkä tullut varteenotettava vaihtoehto eteen! Saa nähdä miten käy!

Vierailija

Ite en oo seurustellu vakavasti kertaakaan, enemmänki semmosia irtosuhteita ja yhen illan juttuja. Ei miulla oo vielä mitää kiirettä parisuhteesee ja pitäähä sitä nuoruus viettää täysillä ennenku sitoutuu johokki vakavampaa. So far so good! :)

Vierailija

Sinkkuilu on tosiaan aivan huippua! Erosin kesäkuussa ja nyt olen saanut nauttia omassa rauhassa matkustelusta, bilettämisestä kavereiden kanssa ilman että tarvii miettiä miestä, syödä mitä haluaa milloin haluaa, tulla ja mennä milloin ja minne haluaa vapaasti :)

Lukio aikana minua yritettiin saada yhteen erään nuoren miehen kanssa, mutta olin liian kiinnostunut kaikesta muusta, joten en kadu etten alkanut seurustelemaan. Eri asia oli kun välivuoden jälkeen päädyin ammattikouluun ja melko piakkoin aloin seurustelemaan luokkakaverini kanssa. JA juuri hänestä erosin kesäkuussa.

Parasta oli muuttoni ulkomaille Britteihin, jossa asun tälläkin hetkellä. Päätin ottaa ilon irti ja olen tutustunut uusiin ihmisiin, sekä saanut paljon odottamatonta huomiota. Lisäksi minulla ei ole aikomustakaan alkaa seurustelemaan, sillä olen oppinut rakastamaan uutta elämäntyyliäni huolettomana, menevänä.

Sinkkuilussa on myös se hieno puoli, kuten mjaissa sanoi, sitoutua ehtii myöhemminkin, vaikka ei seurustelu mitä kamalaa ollutkaan :P

Suurin osa kavereistani ovat myös sinkkuja, joten meillä on paljon yhteistä juteltavaa asian tiimoilta. Vapaus muuttaa minne haluaa, reissata sekä bilettää jätkäkavereitten kanssa ovat minulle tärkeitä, vaikka suurin osa heistä jäikin Suomeen. Mutta sinkkuudesta vielä sen verran, että silloin pitää nauttia omasta ajasta, kehitellä uusia harrastuksia sekä käyttää luovuutta ajankäyttöön. Itselläni luovuus tosin katosi uuden työn myötä, koska työskentelen koko aikaisesti. Mutta pieni työpaikkaflirttailu ei ole koskaan pahasta, piristää kaikkien päivää :D Mitään vakavaa ei kukaan täälläpäin harrasta xD

Vierailija

ite kans oon ollu koko elämän sinkku, ei haittaa yhtään ettei oo ikään ollu miestä :) saa flirttailla kaikille kenelle haluaa, se on niin kivaa:)

Vierailija

Ite oon kohta ollut kaks vuotta sinkkuna ja ehkäpä vuoden verran alkanut maistua jo puulta tämä homma ja jotain pientä säätöä ollut mutta mistään ei oo tullut mitään. Tosiaan seurustelin 4 vuotta ennen tätä sinkkukautta.
Sinkkuudessakin on puolensa joista en haluaisi aivan vielä luopua. Kuten muutkin ovat maininneet jo vapauden tulla ja mennä miten haluaa, vapaus muuttaa ja asua siellä minne tie vie. Flirttailu ja pienet säädöt pitävät elämän jännittävänä. ;)
Mutta toisaalta olen kyllä niin täynnä tätä ainaista yksin olemista sillä suurin osa naispuolisista kavereista seurustelee ja jätkien kanssa baareissa ravaaminen alkaa kyllästyttää...pojat ja poikien jutut.
Ja vakkariseksiä o.O voi luoja. Sais seksiä ainakun tekisi mieli :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat