Miehen kiusoittelua

Vierailija

Eli nyt jakoon kaikki parhaimmat tavat kiusoitella miestä! Miten saatte miehenne kiimasta sekaisin, ''välinpitämättömällä'' käytöksellä vai itsevarmoin ottein? Itsenne vai kumppaninne koskettelulla? Jakakaa vinkkejänne tajunnanräjäyttävään tunnelmaan!

Kommentit (5)

Vierailija

Juuri ennen yhdyntää hierot peniksen päällä omia sukupuolielimiäs, niin ainakin mun menee ihan sekasin ja rupee suorastaan pakosti painamaan mua lantioista alaspäin :D

Vierailija

Omat vinkit (;

1. Koskettele ja itsetyydytä itseäsi ja anna miehesi vain katsoa!

2. Hiero hänen penistä omiin sukupuolielimiisi.

ja näitähän on vaikka kuinka paljon, mutta esim. noilla oon saanu oman miehen sekoamaan!

Vierailija

samaa mieltä kuin edelliset plus:

-itsevarmat otteet ainakin tehoavat omaan mieheeni
-kiusaa itsesi koskettelulla sekä hänen koskettelullaan, mutta etene hi-taa-sti hänen sukuelimiään kohden (esim suudellen sen ympäriltä, mutta ota aikaa ennen kuin otat sen suuhun)
-laita seksikkäät vaatteet (esim sisäkkö tai tuhma koulutyttö, asuja voi ostaa monista eroottisista kaupoista.. Esim helsingin keskustassa on "keltanen ruusu" jossa on aika paljon kivoja asuja ;) Ainoo et ne maksaa jonku verran, et pitää haluta satsata). Tää saa ainakin mun miehen ihan sekasin.
-puhu tuhmia, tai ennen kun näätte nii tekstaa rivouksia ja mitä haluaisit tehä hänelle
-vaikka käsiraudat mukaan leikkiin ja hän saa vain katsella, kun esim strippaat, tyydytät itseäsi tai kosketat häntä (kohta 1)

ymsyms

Jennifer

Sain miehen sekaisin halusta kun laitoin hänelle käsiraudat ja mynthonin itselleni suuhun, ensin suutelin vain suulle, että mynthon ehti osittain liueta. Pikku hiljaa siirryin alemmas ja alemmas suutelemaan, ensin rintakehää ja sitten alavatsaa ja sisäreisiä. Lopulta nuolaisin kalua jonka jälkeen kunnon suihinotto ja välillä vaan "nuolemista" / maistelua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat