Miehen paras kaveri

Vierailija

Tämä kaikkienaikojen sama ongelma, joka monella tulee eteen. Olen ihastunut mieheni parhaaseen kaveriin. Mitään ei ole tapahtunut, paitsi että olemme jutelleet puhelimessa minun suhteestani mieheeni. Mieheni ja minun suhde on kuivumassa kasaan. Miehen paras kaveri on tukenani ja kuuntelee kun oma mieheni on välinpitämätön. Mitä tehdä?

Kommentit (1)

Vierailija

Niin legendaarinen, mutta inhottava tilanne. Oletteko kuinka kauan seurustelleet nykyisesi kanssa? Entä kuinka paha on tuo suhteen "kuivumis" tilanne? Jos olette kauan seurustelleet, on normaalia että ihastuu välillä muihin ja juuri näihin aikoihin kun olet ihastunut toiseen, oma kulta ei tunnukkaan niin mukavalta ja tulee riitoja. Jos haluat päästä irti ihastumisen tunteesta, sinun pitää ottaa etäisyyttä tuohon parhaaseen kaveriin, tai tutustua niin perin pohjaisesti, että ymmärrät oman kultasi olevan parasta mitä sinulla voi olla :) Jos kuitenkin suhteenne on jo lähes loppu, kehotan että otat etäisyyttä sekä mieheesi, että parhaaseen kaveriin. Ei ole oikein sotkea ystävien välejä. Kun erosta on kulunut tarpeeksi kauan voit tehdä asian eteen jotain jos vielä siltä tuntuu. Silloin kun ei ole räjähdysvaaraa nykyisesi suunnalta. ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat