Tylsää seksiä

Vierailija

Seksielämäni on tylsää. Olen avoliitossa mieheni kanssa (asuneet yhdessä n. 9kk) ja haluaisin kokeilla kaikkea uutta ja piristää seksielämäämme.

Kysyin mieheltäni, mitä mieltä hän olisi jos esim tuotaisiin seksileluja piristämään päivää, mutta hän raivostui. "Enkö minä ole tarpeeksi sinulle, mikään ei ikinä riitä plaaplaaplaa"

Noooh, ehdotin myöhemmin että voitaisiinko kokeilla uusia asentoja, mutta en saanut siihen oikein mitään vastausta.

Suhteen alussa (no joo normaalia että suhteen alussa on vähän vilkkaampaa seksielämää) kokeilimme kaikkia hauskoja juttuja ja kokeilimme rauhassa uusia asentoja yms. Hän sanoi aina että on tärkeää että molemmat nauttii että ei aio unohtaa minua koskaan..

Mutta nyt tuntuu siltä että mieheni haluaa hommat nopeasti ohi ja yleensä se päättyy siihen että hän laukeaa, ja minä en saa mitään. Välillä on myös niin, että kesken hommien mies sanoo vaikkapa tarvitsevansa vettä ja lähtee nopeasti keittiöön. Nooh, odottelen häntä ja pidän tunnelmaa yllä. JOS hän tulee takaisin, hän vain käy nukkumaan ja sanoo anteeksi.

Kellään muulla samanlaista? mitähän tässä pitäisi tehdä. Seksi on minulle kuitenkin tärkeää, mutta siitä alkaa mennä maku kun hommat tehdään aina samalla tavalla..

Kommentit (3)

Vierailija

kuulostaa oudolta jos mies lähtee kesken kaiken hakemaan vettä ja alkaa sitten nukkumaan?
tähän ongelmaan tuskin auttaa mikään muu kuin asiasta puhuminen, sitä kannatan.
onko miehesi muuten outo? ärttyisä yms.? en nyt välttämättä tarkoita että hänellä olisi joku toinen, mutta kuulostaa vaan aika omituiselta käytökseltä tuo...

Vierailija

Kirjotin aika epäselvästi tuon viestini. Tarkoitin, että mieheni käyttäytyy noin vain ja ainoastaan jos kyse on seksistä. Muuten hän ilmaisee rakkauttaan erittäin paljon ja päivittäin.

Vierailija

Joillekkin miehille,vaikka tämä kuullostaa uskomattomalta, niin seksi ei ole kovin tärkeää ja vietti ei ole korkea. Ja mies ehkä tuntee sen takia ettei tyydytä sinua ja sen takia sitten laiminlyö sut sängyssä ja välttelee seksii...
Tässä on tosin vaan yksi mahdollisuus. Teidän pitäis kuitenkin osaa puhuu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat