Miten iso todennäköisyys että olisin raskaana? (vielä exälle.)

Vierailija

Mulla on siis ollut parisen vuotta satunnaista seksiä entisen kanssa,(ei usein, milloin nyt sattuu törmäämään.) ja tänä vuonna en ollutkaan sekstaillut hänen kanssaan ennen viime torstaita, ongelma nyt onkin, että päivä oli pillerien taukoviikon viimeinen, laatta myös, eikä ollut kyseistä merkkiä enää tarkoitus mennä ostamaan apteekista(saa vain 3kk paketteja)koska saan uuden e-pilleri merkin lääkäriltä tämän kuun lopulla(terveyssyistä), olen myös muuttamassa ulkomaille 6kk ajaksi ensi kuussa niin olinkin suunnitellut että aloitan uudet pillerit sitten siellä kun oikeat kuukautiset alkavat. Alapää kuitenkin vei exän suhteen, en ollut suunnitellut asiaa, eikä irtosuhteet minua kiinnosta niin tämä yksi kerta sai minut täysin unohtamaan koko e-pilleri asian!

Eli siis harrastin seksiä taukoviikon viimeisenä päivänä, enkä jatkanut pillereitä normaalisti seuraavana päivänä. Logiikkani sanoo että taitaa olla mahikset raskaana olemiseen, mutta olisko jollain enemmän tietoa näistä asioista? satuin vielä viikonlopun aikana sairastumaan nielu- ja korvatulehdukseen niin ei ole edes jälkeenpäin asia käynyt mielessä, ennen kuin nyt terveenä. Eikä nyt voi tosiaan sanoa muuta kuin, hyvä_minä.

Toivottavasti cosmoilijat osaisitte varmistaa höperön hataria tietoja! :D

Kommentit (2)

Vierailija

Onhan tossa aina se riski et on raskaana, itse olisin ollut tuossa tilanteessa todella tarkka ja hakenut heti jälkiehkäisyn :) Kannattaa tehä raskaustesti ihan varmuuden vuoksi...

Vierailija

Normaalisti olisin itsekin sitä jälkiehkäisyä käyttänyt tai sitten vaan jatkanut pillereitä vielä yhden laatan, mutta sairastuin niin pahasti ettei mieleen tullut muuta ku nukkuminen.. saa nähdä mitä käy, nyt sit vaan noita menkkoja odotellessa.:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat