Ideoita kaivaten...

Seuraa 
Liittynyt14.8.2011

Elikkäs, tilanne on seuraavanlainen!

Olen aloittamassa vetämään viikon/parin sisällä kuntosalilla kuntopiiriä (kuntamme liikuntasihteeri kyseli minua hommaan...) ja nyt tarttisin neuvoa siihen, että minkälaiset alkulämmittelyt olisi hyviä ennen laitteiden kanssa huhkimiselle? Tuokio kestää tunnin verran ja siihen siis sisältyy alkulämmittely, itse saliharjoitus ja loppuvenyttelyt. Venyttelyt ja laitte hommat on tuttuja, mutta mietin vain, että jos ryhmässä on esim. 10 henkeäkin, niin miten saan heidät n. 5-10min jo lämmiteltyä? :o

Voin kuulostaa kokemattomalta, mutta normaalisti olen vetänyt lapsille kaiken näköistä liikuntaa ja nyt kun on kysessä aikuiset, niin on vähän utopiaa tämä homma! :D
Mutta kiitän jo kovasti etukäteen vastauksistanne!! :)

Kommentit (2)

Vierailija

Googlettamalla varmasti löytyy tosi monipuolisia lämmittelyvaihtoehtoja, mielikuvitusha niissä on periaatteessa rajana :D Ja toki niitä kannattaa aina vaihdella ettei joka kerta oo samat lämmittelyt, ei pääse kyllääntymään niin äkkiä.

Vierailija

Kokeileppa vaikka varjonyrkkeilyä 2 min erissä, se on hauskaa ja monelle varmaankin erilaista! Tekniikalla ei niin väliä, kunhan tulee lämmin. Salia ympärijuoksua, siinä pyöritellä kädet, olkapäät, ranteet hyviä, sivuttaisaskeleet jne. Polvennosto juoksut toimii vielä aikuisillekin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat