Tunteettomuus- ehkä masennusta?

Vierailija

En tiedä johtuuko tää kaikki Qlaira- pillerimerkistä jota olen käyttänyt kohta kuukauden, vai onko tässä jotain isompaa taustalla...

Yksinäisyydestä oon kärsinyt jo pitkään. Ei ole juuri muita kuin kihlattuni, jonka kanssa vietän aikaa. Tuntuu et kavereita on tosi vähän ja näen heitä harvoin. Jos nähdään isolla porukalla, tunnen itseni ulkopuoliseksi.

Viimeisen kuukauden aikana olen ollut aina heti herättyäni vihainen. Ja tämä vihaisuus jatkuu koko päivän. Olen huonolla tuulella ja surullinen. En kuitenkaan itke. Meillä pitäisi olla ensi vuonna häät. Olen alkanut miettimään niiden perumista. Ollaan seurusteltu pitkään ja oon toivonut häitä kovasti. Nyt tuntuu siltä että pitäisi erota. Mieheni halusi erota vuosi sitten, mutta hoidimme suhdetta ja hän kosi keväällä. En silti tiedä haluunko eroa oikeasti. Olen aina tähän asti tiennyt, että rakastan miestäni, mutta nyt en enää tiedä. Kun mikään ei tunnu yhtään miltään. En ota selvää tunteistani. En tunne mitään mistään.

Uudet pillerit toi mulle parin viikon tiputteluvuodon. Olimme vkl pienellä lomalla ja kuiskasin miehelleni, että ei oo enää vuotoa, voidaan taas harrastaa seksiä pitkästä aikaa. Kaikki eteni mukavasti. Mieheni halus suuseksiä joten annoin sitä. Kesken sen tajusin etten mä taidakaan saada tästä mitään. Yritin saada sit sen loppumaan mahd. nopeesti, enkä tehnyt sitä mielelläni enää kun aattelin etten saa kuitenkaan vastapalvelusta. Kun mieheni sai, sanoin et mäkin olisin kyllä halunnut jotain ja käänsin kylkeä. Mieheni alkoi sitten hiplaamaan mua. Ei edes tuntunut erityisen hyvältä. Yhtäkkiä hän pysähtyi. Tajusin hänen nukahtaneen! Hän heräsi kun työnsin hänen kätensä pois ja väitti ettei nukahtanut. Yritti vielä hiplata,mut ei oikein kiinnostanut enää. Tollasta ei oo ikinä tapahtunut ja meidän seksi on muutenkin ollut tosi hyvää. Tuli tosi nöyryytetty ja hyväksikäytetty olo. Se siitä romantiikasta. :( Tietysti pahoitin mieleni, enkä muista koko reissusta mitään niin hyvin kuin sen.

Seuraavana päivänä hyvitteli sitten paremmalla seksillä, mut mun ei tehnyt ees mieli. En tiedä miksi. Aattelin antaa sen kuitenkin hyvitellä, ettei tuu huono mieli.. Musta vaan ei tuntunut miltään. Ton nukahtamisen jälkeen ei oo seksi enää kiinnostanut, vaik se on aina ollut mulle tosi tärkeää.

Mies kyllä hokee rakkauttaan, on hellä ja kaikkea. Mä mietin pitäiskö erota, kun en tunne mitään. Haluisin tuntea ees jotakin. En usko mieheni olevan rehellinen mulle ja odotan koska hän pettää. Se on ollut mun iso pelko, mut tällä hetkellä tuntuu et ihan sama vaikka pettäiskin.

En tiedä mitä pitäisi tehdä. Mulla on paha olla, eikä mies ymmärrä sitä vaik kuinka yritän selittää. En haluu mun elämän valuvan hukkaan...

Kommentit (4)

Vierailija

Mikset menisi juttelemaan jollekkin ihan ammattilaiselle? Tai voi olla, että tarvit vain isoa elämänmuutosta, muuttoa johonkin, uutta harrastusta (jonka kautta kenties uusia ystäviä), jonkinlaista piristystä parisuhteeseen tai sitten sitä eroa. Joskus parisuhteessa(niinkuin omassanikin) on vaiheita, että mikään ei tunnu miltään, ei seksi ei mikään, mutta omalla kohdallani se tunne meni ohi kuukaudessa. Oma mieheni nukahti myös kerran minua tyydyttäessään, mutta oli silloin aika pahasti kännissä, joten ymmärsin sen. Tosin kyllä siinä silti tuli aika hyväksikäytetty olo, mutta olen sen jo unohtanut. Mutta jos ei vain tunnu hyvältä, niin ota itteäs niskasta kiinni ja mieti, tee vaikka lista, mitä oikeesti haluat, ja vaikka mistä oot aina unelmoinu yms, ja toteuta niitä asioita. Voimia!:)

Vierailija

Tää kuulostaa niin tutulta! Oon miettiny kans mistä vois johtua.. Aina välillä on jaksoja milloin kaikki on hyvin mutta nyt oon taas kuukauden ollut kokoajan tosi huonolla tuulella heti heräämisestä alkaen, ja tää tulee tavallaan aina jaksoittain. Ilman mitään todellista syytä. Oon miettinyt myös kaksisuuntaista mielialahäiriötä? Tiuskin kaikille ja on vaan huono olla, ja niinkuin sanoit, mikään ei tunnu miltään. Meillä seksi on muutaman kerran mennyt juuri noin kun kerroit, tai oikeastaan liian monta kertaa. Oon jopa tuntenut kaikki samat tunteet silloin kuin viestissäsi kerroit. Ja olen aika herkkä joten olen pahoittanut siitä mielen ehkä enemmän kuin pitäisi.. Välillä tuntuu että rakastan miestäni, parin päivän päästä taas kaikki on ihan sama. Olen miettinyt myös eroa jonkun aikaa sen takia etten tunne enään mitään, mutta jotenkin en taas parin päivän päästä pystykkään jättämään, ehkä pelkään että jään yksin, kaikki kaverit ovat niin kiireisiä ja heillä on omat juttunsa joten näen heitä suht harvoin. Pelkään myös että mieheni pettää, en oikein luota häneen.. Se olisi ihan kamalaa mutta just nyt tuntuu siltä että ihan sama vaikka pettäisikin, en tunne mitään. Oon miettiny apua tähän ja oon tullu siihen tulokseen et ois hyvä käydä puhumassa ammattilaiselle näistä, vaikka tiedän etten saa mitään aikaseks kuitenkaan.. Suosittelisin samaa sullekkin, voi olla että siitä on apua, kannattaa kokeilla. Voimia sulle!

Vierailija

En usko et mulla olis kaksisuuntaista mielialahäiriötä, koska maanisuutta mulla ei oo ollut.. Tätä on jatkunut nyt kuukauden, tällaista ei oo ikinä ollut mulla. Pientä alakuloa kyllä toisinaan, mutta ei se ole ollut näin jatkuvaa. Mies ei usko, kun kerron etten tiedä syytä huonoon olooni. Uskon että pillereissä vois olla syytä, mut mies ei usko että se johtuu pelkästään niistä. Siitä huolimatta aion nyt jättää hormoonit 8v. jälkeen pois ja katsoa miten käy. Tuntuu kuin kulkisin sumussa ja koko pää tuntuu kummalliselta...
Pohjimmiltani en halua erota miehestäni ja tosiaan haluan ne häät..Mut jotenkin se erovaihtoehto puskee itseään välillä päähän..Ehkä se on jotain itsesuojelua. Ettei joudu sitten pettymään jos kaikki meneekin pieleen. Kun kuolettaa tunteensa, ei voi sattua.

Vierailija

Voi hyvinkin olla että se johtuu pillereistä, niistä voi tulla hyvinkin voimmakkaita juttuja, kokemuksella. Hyvä vaan jos kokeilet jättää ne pois.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat