Mustat hiukset ruskeaksi kotona

Vierailija

Antakaapas vinkkejä :) Olisi tämmöinen "toimenpide" aikeissa suorittaa ystävälleni. Hänellä siis ollut mustat hiukset jo jonkin aikaa. Mitä luulette, onnistuuko värjäys jos laittaa värinpoiston ja sen päälle ruskean hiusvärin? :)

Kommentit (12)

Vierailija

Onnistuu onnistuu :) Itse olen värjännyt mustalla 12-vuotiaasta saakka eli noin vähän päälle kuus vuotta, ja sain tarvella idean värjää punaseks, hain värinpoistoo kaupasta ja värinpoistopäähän ja sen jälkeen punanen päähän, hyvännäköset tuli! Riippuu tietty hiuksen laadusta et kestääkö värinpoiston, itsellä ainakin kesti hyvin. Latvat jäi ihan hitusen tummemmiksi koska musta on vuosien varrella kerennyt tosiaan niin hyvin uppoomaan syvälle hiuksiin. Mutta mielestäni helppoa kotona, ja ennenkaikkea EDULLISTA! :D

Vierailija

Millaiset hiukset ystävälläsi on? Onko latvat kuivat ja katkeilevat?

Hän saattaa joutua lyhentämään "huonoa latvaa" vaalennuksen jälkeen eli jos on valmis leikkaamaan viitisen senttiä pois niin onnistuu varmasti.

Ite ottasin värinpoiston (esim. Garnier on hyvä ja halpa) ja ruskean värin. Riippuen tietysti miten vaalean hän haluaa.

Jokainen tukka käyttäytyy eri tavalla, mutta itse olen kotona värjännyt tukkaani jokaisella värillä mitä maailmasta löytyy mutta silti saanut sen aina takaisin blondiksi : ) Tsemppiä matkaan!

tiukkis
Seuraa 
Liittynyt28.6.2011

Kampaajana voin kertoa,et voihan sitä yrittää kotona....lopputuloksesta ei voi mennä takuuseen.kampaaja osaa sekoittaa just oikeet värit sille hiukselle,ei ainakaan sit katkea tai jää liian tummaksi.ja tietenkin jos pohjalla on ollut muita värejä kun mustaa,lopputuloksesta ei voi sitäkään vertaa mennä vannomaan....suosittelisin vaan kampaaja vaikka enemmän maksaakin,eipä ainakaan käy vahinkoja.tai hankkikaa edes värit kampaamosta!kampaaja voi samalla neuvoa mikä väri olisi paras,usein kun kampaamoissakin myydään kotivärejä.

Vierailija

Minulla samainen homma onnistui pari kuukautta sitten ihan hyvin. Kampaajakaverikin luuli että kävin kampaamossa :)

Sekoitin värinpoistoaineeseen paljon hoitoainetta ja lämpöistä vettä. Ja kun värinpoisto oli tehty niin pidin ruskeaa kevytväriä päässä varmaan 5-10 min ja tuli kivan ruskea. :) Hiukset ei onneksi mennyt pahaan kuntoon, pieni kiitos varastolle hiushoitotuotteita (joihin on mennyt pieni omaisuus..)

Onnistumiseen kuitenkin varmaan vaikuttaa eniten hiuksen laatu ja kunto jne. Pidetään peukkuja :)

Vierailija

Joo, ite kävin kampaajalla, joka mokasi tukkani laittamalla mustanruskean värin, vaikka piti laittaa tummanruskea.
Ite sitten kotivärjäyksellä koitin alkaa tätä korjaamaan. 2 värinpoistoa ja Schwarzkopf natural&easy värillä tummanruskea sain tämän korjattua. Tosin luonnollinen hiustenvärini on blondi, tämä tummanruskeakin näyttää mustalta ensimmäisen viikon, kunnes haalistuu sellaiseksi tummanruskeaksi mistä tykkään.

Vierailija

Miekään en luota kampaajiin. En tiedä onko miulle vaan sattunu kaikki tumpelot, mutta tosi harvoin oon ollu tyytyväinen kampaajan tekemään jälkeen.

Pitkään tukkaan kannattaa ostaa kaksi pakettia värinpoistoa, koska värinpoisto tuntuu imeytyvän tukkaan enemmän kuin normaali hiusväri. Siksi sitä kannattaa laittaa ihan reilusti tukkaan ja mielellään joku suihkuhattu tms päähän ettei kosteus katoaisi niin nopeasti. Jos haluat ottaa kaikki tehot irti aineesta, niin laita hiukset suihkuhatun sisälle ja lämmitä sitä hiustenkuivaimella varovasti. Lämpö tehostaa vaikutusta.

Hyviä kaupanvärejä on esim. Lorealin Recital Preference-värit.

Vierailija

Kiitos vastauksista :) ajattelin ostaa kampaamosta four reasons hiusvärejä ja mietin että kumpi kannattaisi valita: 5.1 caffe macchiato joka on viileän ruskea, vai 6.35 chocoholic joka puolestaan on lämpimä ruskea?

Vierailija

Riippuu millainen ihonsävy hänellä on. Esim. jos hänelle käy paremmin hopeiset korut, kannattaa valita viileämpi sävy. Jos hänelle käy kultainen niin lämpimä sävy. Jos hänen oma värinsä (juurikasvu) on enemmän "kellertävä" kuin "maantienharmaa" niin lämmin sävy, jos toisinpäin niin sitten viileämpi sävy : ) Saitkohan mitään selvää : D

Vierailija

Onnistuu!
Itellä oli kotona värjätyt mustat hiukset ja halusin takas blondiks ja tein värinpoistin.. heh hiuksista tuli oranssit mutta loppujen lopuks onnistuin. Ja oranssista tai sellasesta oranssiblondista on helppo päästä ruskeeks (=

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat