Oletteko löytäneet miestä netistä?

Vierailija

Kesä sinkkuiltu ja aloitin huvin vuoksi nettideittailun, kun en oikein baareissa jaksa miehiä katsella, johtuen pienellä paikkakunnalla asumisesta, jossa ei juuri uusiin tyyppeihin törmää. Suurimmaksi osaksi näyttäisi olevan vain friikkejä, pervoja ja muuten vain ihmeellisiä tyyppejä nimeltä mainitsemattomalla deittipalstalla :D Haluankin tietää, että onko kukaan koskaan oikeasti löytänyt varteenotettavaa miesehdokasta netistä?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Itse olen seurustellut mieheni kanssa neljä vuotta. Ja hänet löysin netistä, tosin sattumalta, seuraa en sieltä etsinyt. Eli ihan kaveri pohjalta lähdettiin ja sitten kun nähtiin irl niin siitä se sitten vaan lähti :D Että kyllä uskon että hyviä miehiä voi löytää netistä, deittipalstoista en tosin tiedä....

Vierailija

Olen vähän samoilla linjoilla fibulan kanssa, deittipalstojen miehistä en tiedä, mutta kyllä niitä hyviä miehiä netistä muuten löytyy vähintään yhtä paljon kuin meitä naisiakin!

Itse tutustuin exääni sattumalta netissä. Olimme ensin kavereita, mutta nopeasti suhde syventyi ja olin hänen kanssaan yhdessä kaksi ja puoli vuotta. Pisin suhteeni.
Välimatka ja netissä yhteydenpito ei loppujenlopuksi ollut todellakaan suurin syy eroon minun osaltani, mutta tälle exälleni se kävi raskaaksi (ei siitä sen enempää). Itse suhteen lopetin minä, mutta en senkään johdosta menisi sanomaan ettei kunnon miehiä netistä löytyisi, todellakin löytyy! ;)

Suosittelisin kuitenkin etsintää muualta kuin deittipalstoilta. Tai no, ainahan on kannattavaa seuloa markkinat perusteellisesti ;)

Vierailija

Nuorempana poikaystävä löytyi irc-galleriasta :D
Nykyinen poikaystävä löytyi deittipalstalta. En odottanut netistä löytyvän oikeastaan mitään, korkeintaan joku lyhyt seksijuttu. Mutta löytyi kuitenkin :) Puoli tuntia profiilin laittamisen jälkeen tuli viesti, sitten juteltiin pari iltaa ja tavattiin. Toisen tapaamisen jälkeen molemmat poistivat profiilinsa, kun huomas että löyty jotain erityistä.
Suuri osa deittisivuilla pyörivistä miehistä voi olla noita pervoja friikkejä, mutta kyllä sieltä voi ihan kunnon miehenkin löytää :)

Vierailija

Itse olen seurustellut vuoden avopuolisoni kanssa ja tapasin hänet eräällä deittisivulla ja kyllä hän ihana on.
Että olen sitämieltä että kyllä sieltä voi löytää, mutta ne on kuitenkin aika harvassa se pitä muistaa

Vierailija

Mahtavaa tytöt! Kertokaahan että miten juttu eteni? Itse olen tässä viikonpäivät jutellut mesessä oikein mielenkiintoisen tyypin kanssa joka asuu naapurikaupungissa. Ajattelin joka tapauksessa ensiviikonloppuna lähteä kyseiseen kaupunkiin kaveroimaan ja sukuloimaan. Haluttaisi ehdottaa treffejä :D Se varmaan olisi kauhean jännittävää. Mielestäni on maailman hermostuttavinta käydä treffeillä, saati vielä jonkun tuntemattoman nettityypin kanssa :D

Vierailija

Itse löysin oman miehen irc-galleriasta aikanaan :D Selailin vain jtn musiikki-yhteisöä huvin vuoksi ja sitten oli joku komia ukko ja rupesin katselemaan hänen kuviaan, oli joku hieno valokuva jostain ja kommentoin että on hieno kuva, olet hyvä kuvaamaan, siitä sitten alettiinkin juttelemaan paljon ja vaihdettiin s-posteja, ensikuussa tulee 4-vuotta yhdessä oloa. Että kyllä voi löytää. :)

Vierailija

Jep..Vaikken olisi uskonut että nyt netistä löytäis miestä, mutta taisin olla väärässä! Vaikka yleensä siellä on suurimmaksi osaksi vaan seksiä tarvitsevia miähiä niin kyllä sieltä aina jonkun helmen löytää! : )

Vierailija

Minäkin löysin mieheni netistä! :D Kaverin kanssa jossain chatissa juttelin ja sitten mieheni liittyi keskusteluun ja siirryttiin meseen keskustelemaan jolloin kaverini poistui ja jäimme mieheni kanssa juttelemaan... Ja sitten tulikin parin viikon tauko ja sitten alkoi joululoma ja juttelimme päivät ja yöt (kirjaimellisesti...) ja 2 kuukauden netissä juttelun jälkeen tapasimme ja siitä se sitten lähtikin :P Välimatkaa on yli 500km mutta marraskuussa tulee vuosi siitä kun aloin hänelle juttelemaan.

Eli kyllä sieltä niitä miehiä löytyy :P Suosittelen käymään suomi24 chattihuoneissa (ikäryhmät jne) ja juttelemaan ihmisille ihan yleisestikkin ja katsomaan jos löytyy joku jonka kanssa voisi jutella enemmänkin.

Vierailija

Voi kyllä ja vielä kahteen otteeseen :)

Exän kansssa tavattiin muualla kun varsinaisilla deittisaiteilla.. aloite lähti minulta ihan vain sillä että kahuin jotain maisema kuvaa, alettiin jutella, siirryttiin mesen puolelle ja juttu olikin vain juttelu tasolla pitkän välimatkan takia puolisen vuotta. Sitten nähtiin ja suhde syntyi. Suurimman osan suhteestamme etäilimme ja kun sitten yhteen muutettiin, huomattiin ettei homma toimi.

Toissa keväänä rekkasin nimenomaan deitti sivustolle, vaikkakin lähinnä kokeilu mielessä.. en odottanut löytäväni mitään oikeasti kestävää. Tosiaan näitä seksin perässä juoksijoita siellä oli vaikka muille jakaa. Oman kuvani kanssa en ollut liikkeellä, niin paljon rohkeutta ei ollut lähteä tähän leikkiin että tunnistettavasti olisin siellä roikkunut, enkä itsekkään karsinut ihmisiä sen perusteella että kuva puuttui (toisin kuin monet tekevät)

Juttelin monien miesten kanssa, mutta useimmin yhteydenpito ja suhde jäi kaveri pohjalle.. edelleen muutaman kanssa tulee juteltua ja pidettyä yhteyttä. Samoin oli pitkään myös erään jätkän kanssa.. Juttelimme silloin tällöin niitä näitä ja alkuun ajattelin että kaveri on aika kaukana omasta miesmaustani. Puolivuotta tätä jatkui, kunnes sitten jokin vain muuttui. Tapaus alkoikin vaikuttaa ihanalta, suorastaan upealta. Kun jutun aiheet siirtyivät muuhun kuin turhanpäiväiseen höpinään, alkoi yhteisiä ajatuksia ja linjoja löytyä. Ainut ongelma tuntui olevan välissä oleva 400km. Aikaisempi suhde jätti jonkin asteisen kammon etäsuhteisiin.

Sitten kuitenkin heti kun muutin itsekseni asumaan, herra tuli kylään. Ja ensimmäisen tapaamisen jälkeen tuli puheeksi että hän tulisi luokseni asumaan.. MITÄH!? Joo, toi oli ensi reaktio minulla, joka moralisoi nuorten tapaa hätiköiden edetä ja sitten menee jutut reisilleen. Herra kuitenkin tuntui hyvältä ja tiesin ettei homman nimeä nähnyt kun sillä että olisi lähempänä. Teimme siis niin. Kk tapailtuamme sain "kämppiksen". Ja homma lähti sujumaan ja sujuu edelleen.

Yhteenvetona, löytyi netistä ja vielä parempaa mitä olisin koskaan osannut odottaa ^^

Vierailija
haamukoira

APUA! Minulla on nettimiehen kanssa treffit perjantaina, kuolen jännitykseen :D Hyviä vinkkejä jännityksen lieventämiseen?

OI! kaipaan tuota jännitystä! :D Se on ihan terveen merkki että jännittää ja kyllä se ohi menee viimeistään kun näette ja hetken olette viettäneet aikaa keskenänne! Muista vain olla oma itsesi :)

ÄH! Sinähän ilmeisesti olet jo ollut treffeillä, nyt on tosiaan sunnuntai.. hyvä minä ^^

Noh, miten meni!? :)

Vierailija

Nooo.. meni niin että eilen olimme neljänsillä treffeillä :D Päätinkin sitten viettää muutaman päivän enemmän naapurikaupungissa. Ekoilla treffeillä vaan jäykisteltiin kaupungilla kunnes tokaisin että "Lähemä kaljale, ettei olis näin saatanan jäykkää". Siinä se ilta sit meni jutellessa kuppilassa ja loppuillasta harhailtiin yökävelyllä. En ollut oikein vakuuttunut ekan illan jälkeen, mutta päätin kuitenkin lähteä hänen kanssaan toisille treffeille. Hän veikin minut erään kukkulan päällä olevaan näköalatorniin katselemaan kaupungin valoja yöllä ja sen jälkeen olin minä ihan myyty! Sitä seuraavana iltana katselimme hänen luona leffoja ja eilen sitten joimme pussikaljaa notskin ääressä ulkosalla :DDD Ja pikkusimoissa uskaltauduimme vihdoin suutelemaan... Nyt tänään sitten palasin takaisin kotikonnuille ainakin toistaiseksi, koska olen joka tapauksessa muuttamassa kyseiseen naapukaupunkiin. (Ollut aikeissa jo ennen tämän miehen tapaamista). Katsellaan nyt mitä jatkossa käy ^^

Vierailija

No mä olen löytöny itelleni jätkän netin kautta.Aluksi juteltiin netissä paljon,sitten sovittiin tapaaminen ja lopulta alettiin seurustelemaan :) Ollaan oltu yhdessä jo 9 kuukautaa (:: Aluksi en oikein uskonut että voisin löytää jätkän netistä mutta tässä sitä nyt ollaan. Kesällä muutin kultani ja hänen vanhempiensa luokse asumaan ja eletään onnellisesti<3

Vierailija

Itse tapasin nykyisen poikaystäväni netissä.Aluksi vain juttelimme netissä,sitten sovittiin tapaamisia ja lopulta alettiin seurustelemaan.Ja tässä sitä nyt ollaan,yhsessdä oltu jo 9 kuukautta (; Muutin juuri kesälomalla kultani ja hänen vanhempiensa luokse asumaan virallisesti.Ollaan edelleen yhtä onnellisia<3
En aluksi uskonut että netistä voisi löytää rakkauden :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat