Inttilesket 11.07.2011 (Vekara tai miksei muutkin)

Vierailija

Heti ekana hikaisen että älkää tulko huuteleen jos kirjoitin väärään tai tälläinen on jo. Kun olen muutenkin aivan pihalla näsitä keskustelu osioista :) Meinasin alkuunsa laittaa tuonne suhteet & seksiin, mutta joksenkaan se ei sinne sopinut!

mutta asiaan...
Tahtoisin nyt jutella sellaisten ihmisten kanssa joittenka miehet ovat Vekaralla nyt :) Tuntuu siltä että ystäväni eivät minua ymmärrä pätkääkään eivätkä ole kiinnostuneita asiasta... ja se pistää suoranaisesti ketuttamaan. joten nyt haluaisin teidän kanssa keskustella kaiken näköistä :)

Poikaystäväni on luultvasti vuoden armeijan leivissä -.-
ja ikävä on kova koko ajan. eikä meinaa millään hellittää. Onneks nyt mies pääsee joka viikonloppu lomille jos ei tule mettää menoja. Valankin kävin katsomassa 12.08 :) Tuosta valasta sen verran et jos joltain ihanalta ihmiseltä löytyy siittä jonkin moisia kuvia niin olisin halukas nappaamaan niitä itselleni, kun itsellä ei kameraa ollut :(

ja sitten vielä :) Miten te hyvät ihmiset kulutatte aikaanne, kun miehenne on sotimassa ?! :D

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Mun mies ei ole Vekaralla vaan Niinisalossa, mutta intissä kuitenki :( :D
Poikaystävä on myös luultavasti vuoden armeijassa ja sehän suorastaan ärsyttää mua :D vaikka vuosi elettiin kaukosuhteessa niin eihän se ollut mitään tähän verrattuna. Sillon sentään näki joka viikonloppu ja pysty pitämään yhteyttä toisen kanssa lähes koko aika.

Hieman ärsyttää myös kun eivät munkaan ystävät oikein ole kiinnostuneita siitä että jankutan koko ajan miten ikävä on miestä yms. :D
Tällä hetkellä onneks suurin osa ajasta menee työharjottelussa ja loput ajasta sitä vaan odottaa viikonloppua ja tietoa toisesta.

Olis kyllä kiva, jos vois jutella muiden inttileskien kanssa kaikesta :)

Vierailija

Sepä se :( Tuos huomaa kuinka toisesta oikeesti välittää ja rakastaa. Ite kans olen töissä viikot ja viikoloppusin kavereitten kans jos ne nyt sattuu soittelemaan :)

Mää jo pelkäsin ettei kukaa tuu tänne mulle seuraa pitämää :)

Vierailija

totta mutta välillä pakostaki iskee kauhee epäluulo, että kestääkö suhde enää toista vuotta 'erossa' toisesta :s varsinki nyt kun toinen on neljän päivän leirillä eikä pysty laittaa yhtään viestiä :D

Vierailija

Mulla sama homma tuon et kestääkö suhde, mut jos ukon kans tästä selvitään niin nostan hattua. On tää meinaan kauhian rankkaa ainakin mulle. Onneks mun mies ei oo ollu viel sellasilla leireillä ettei vois soittaa/tekstata. Mut mulla ittellä on tullu sellanen olo et se mies ei enää välitä musta ku ei soittele/tekstaile :D vaikka ei se niin ole ku ei se ny sieltä pysty koko ajan rimpauttelee ! Sitä varmaa ärsyttää ku kyselen melkei joka ilta että "et kai hylkää mua ja rakastakko varmasti mua ym" :D

Vierailija

Jotenki kuulostaa tutulta :D nytki koko aika silti laittelen viestiä ja kerron tyyliin kaikki turhat asiatki ja välillä laittaa sit että anteeks kun koko aika tekstaan :D enää onneks puoltoista päivää leiriä jäljellä ja sitten perjantaina lomille.

Vierailija

Juuh. Ukko kans tulee perjantaina, mut vasta kymmene jälkee illalla -.-
Sit vielä ku sille tekstaapi sinne nii ne on samoja asioita koko ajan :D Naureskelin tossa yks päivä ku luin mun lähettämiä viestejä :D

Vierailija

Mulla onneks tulee jo joskus viiden jälkeen. Ja sopivasti oon sillon aamuvuorossa, että aika menee nopeesti :D ens viikon perjantaina on sitten vala ja onneks vähän pidempi loma.

Vierailija

Heinäkuun 11. päivä lähti. Ärsyttää vaan kun se viihtyy siellä niin hyvin, että haluu olla sen vuoden eikä kuuntele yhtään mun mielipidettä asista :s :D

Vierailija

No juuh. Mun ukko tahto alkuunsa olla sen vuoden, mut ny yrittää päästä 9kk :D ei vissiin tykänny sitte kuitenkaa tuosta sota touhusta! Huomen sillä alkaa taas mettäleiri. Pitäis olla perjantai iltaan asti siel ja sen jälkee lomille.

Tuol vekaral oli tyhmästi ku ne lähti sinne juu 11.7 ja pääsi ekoille lomille vasta 28.7 O.o ja sitte ne oli taas heti perään kiinni kaks viikkooo... hitto mitä tuskaa ja tuol vekaral ei ees järjestetty sitä yleistä kotiväki päivää !

Vierailija

aika tyhmää :( Niinisalossa ekalle lomalle pääs 23päivä ja sillon oli myös omaistenpäivä. Mutta tyhmää siinä oli että hemmetti ei saanu edes koskea tai halata toista! :D pikkasen oli tuskaa se neljä tuntia mitä oltiin siellä. Onneks siitä sitten pääs suoraan ekalle lomalle. Mut ei sekään ollu kun lauantaista sunnuntaihin :/ ja nyt kerran on ollu kaks viikkoo putkeen siellä.

Vierailija

Meil oli sama juttu ettei saanu koskee... oli kyl tuskaa ja ku oltiin siel kasarmilla jo ennen kymmentä ja lähettää viiden aikaa O.o Noil on ollu noi lomat ny sillai et ekoille noi pääsi jo torstaina ja lähti sunnuntaina ja ny ku oli toi vala nii perjantaista sunnuntahi. Mut musta noi lomat sais olla pitempia tai sitte hukata ton sotimis touhu kokonaan veke :D :D

Vierailija

Tidii! miun mies on vekaralla kans :) ja tosta ku laitoit et pääs ekoille lomille torstaina ja lähti sunnuntaina, epäreiluu, miun mies tuli ekoilla lomilla lauantaina ja läti maanantaina o.O

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat