Opinnäytetyö

Vierailija

Elikkäs olen opiskelemassa lähihoitajaksi. Suuntaudun sairaanhoitoon ja huolenpitoon.

Opinnäyte olisi ajankohtainen asia, mutten millään keksi sopivaa aihetta.

Onko kellään ideoita ja kokemuksia mistä itse tai tuttu on tehnyt hoitoalalle opinnäytetyön?

Kommentit (2)

Tifa
Seuraa 
Liittynyt14.8.2011

Moikka!

Itse olen valmistunut 05/2009 lähihoitajakasi ja opiskelin lasten ja nuorten hoidon ja kasvatuksen opinnot viimeisenä vuotena. Itse tein ystäväni kanssa opinnäytetyön alkoholi ja huumeperheistä. Aiheemme oli lapsi päihdeperheessä ja se oli oikein osuva ainakin meidän linjallemme.

Sinun kannattaa ehkä tutkia netistä minkälaisia muut ovat tehneet tai sitten vaikka tutkit koulusi vanhoja opinnäytetöitä, niistäkin voi löytyä jtn mielenkiintoista ja inspiroivaa! :)

Ja jos vain on mahdollista, niin kannattaa ottaa joku kaveri tekemään sitä! Meinaan yksin se on aika hankalaa saada moni sivuista työtä valmiiksi ja hakea siihen sitten paljon erilaista tietoa eri tietolähteistä. :S

Mutta parhaiten löydät kun menet kirjastoon ja lueskelet hieman sairaanhoitoon liittyviä kirjoja. Olen varma että sieltä pomppaa jokin sairaus tai muu vastaava josta saat hyvän inspiraation!

P.S. Älä jätä mitään viime tippaan! ;)

PALJON tsemppiä sulle!! :)

Vierailija

Mä valmistuin nyt keväällä 2011 kuntoutuksen koulutusohjelmasta. Meidän nelihenkinen ryhmä teki opparin Lihavuudesta ja laihduttamisesta, koska se on aika pinnalla oleva asia nykyään. Käsittelimme esim. lihavuuden haittoja ja laihduttamisen hyötyjä/haittoja.Samat neuvot on mullakin, ALOITA AJOISSA. Meillä tuli tosi kiire kun lykättiin ja lykättiin ja oltiin koululla 12h päiviä tekemässä opparia. Tsemiä :) Eikä se ole mikään vaikea juttu, kun paneutuu. Niin joo! Suosittelen myös ryhmä/parityöskentelyä. Yksin siinä on aika paljon hommmaa. Ryhmässä voi vähän jakaa tehtäviä ja tekeminen sujuu ripeämmin, kun kaikki ei ole omalla kontolla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat