opiskelun alku jännittää uudella paikkakunnalla

Vierailija

olen asunut ikäni Porissa ja kaikki tarhat koulut ja muut opiskelut olen suorittanut siellä. nyt olen asunut noin vuoden raumalla, ja huomenna alkais opiskelut täällä, liiketalous puolella. luojan kiitos, pääsin aikuiskoulutukseen, muuten olisin joutunut olemaan 5 vuotta nuorempien kanssa. siinä vaiheessa olisin peruuttaanut opiskelupaikan kokonaan. minua on kiusattu kouluissa 10 vuoden ajan ja nyt pelkään taas jääväni ihan yksin ilman ystäviä, pelkään etten koskaan saa ympärilleni ystäväpiiriä joiden kanssa voin pitää hauskaa ja jakaa ilot ja surut. minulla ei ole kuin kaksi luotettavaa ystävää, toinen asuu helsingissä, toinen porissa, näen heitä todella harvoin mutta facebookissa pidämme lähes päivittäin yhteyttä. huomenna tulee myös 2 vuotta täyteen poikaystäväni kanssa, hän on maailman ihanin ja vietämme aikaa paljon yhdessä mutta kaipaan ympärilleni myös ystäviä. pelkään että jään taas ulkopuoliseksi porukasta, mutta he ovat aikuisia ihmisiä niinkuin minäkin siinä ryhmässä johon pääsen, kyllä minussa pohjimmillaan pieni toivon kipinä on että saan ystäviä, mutta pelottaa ja jännittää silti

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat