Melbourne shuffle tanssi opetus?

Vierailija

Anniskelu ravintoloissa ja miksei muuallakin missä mahdollisuus tanssiminen on mahtavaa!

Nyt mielenkiinto on heränny Melbourne shuffle tanssia kohtaan. En ole mikään teknon ystävä, mutta kyseinen tanssi tyyli käy myös muihin biiseihin.

Koitin googlettamalla etsiä pääkaupunkiseudulta kyseisen lajin opetusta, ei oikein löytynyt. Joo, tiedetään että netissä on videoita.. Mutta ois kiva kun ois opettaja joka helpottaa oppimista huomattavasti.

Toki myös treeni seuraa kyseisen lajin tunneille ois kiva saada.. Jos jossain opetusta järjestetään. :)

auttakaa ja kertokaa!

Kiitos :)

EVERYDAY I'M SHUFFLING ;)

http://www.youtube.com/watch?v=KQ6zr6kCPj8

Kommentit (9)

Vierailija

HEI! SIulla kävi tuuri :) KOSKA ! Olen ihminen joka on perustanut ADMU (alldancemeetupp) Ja minä plus 4 muuta poikaa olemmme harrastaneet shuffle jo yli vuoden ja ennenku täää *EVERYDAY im shuffeling * Hommeli tuli ja teki siitä liian mindstreamin :) Mutta jos haluat oppia Shufflea olet tervetullut mun tanssitapahtumiin . Meitä on yli 40jäsentä ja harrastamme tosi monia tyylej jooita vain meilllä opetetaan :) Tapaamiset ovat aina Joko Helsingin Opera talolla tai jossain sisätilassa . :) Jos oppiminen kiinnostaa niin ) Lisää mutt vaikka mesessä UZZ@live.fi tai
Facebook : Zurab Gudushauri tai tekstaat 0405102552 :)
Terveisin ADMU creator

Nettisivut : http://admuofficial.tk :)

(Huokaus)

Mä haluaisin kans opetella sitä kun vähän osaankin ;) mut kun asun semmosella alueella missä ei sitä ole :,( asun Satakunnassa, Rauman lähettyvillä. Jos joku tietää et Tääl ois sitä tai osais kertoo miten sitä opitaan niin vinkkaa ;)

Ssatu

Moikka!

Hei mä ja mun kaveri oltai tosi kiinnostuneita Sufflauksesta ja tosiaan ei mitään ryhmää/opetusta oo pk-seudulta löytyny eli jos löytyis joku opettaja ees muutamaks kerraksi tai kiinnostuneita alottamaan ryhmä nii olis tosi mahtavaa! Ollan molemmat 24v :) ota yhteyttä satu-lappalainen@hotmail.com

Dracula Wonder

Meiti ainaki haaveilee kovasti Shuffle-tanssista, toivoisin että joku tulis tänne opettaa mua ku mä sain idiksen siitä et voisin esittää Shuffle-tanssiesityksen mun koulun Talent-kilpailussa (jos se ees tulee). Tulkaa joku pliis opettaa mua :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat