Mieheni on pelinarkomaani

Vierailija

Hmm... mistä aloittaisin. Muutettiin mieheni kanssa yhtween noin 2 vik sitten ja suhde on kääntynyt siihen että mieheni vaan pelaa ja pellaa. Haluaisin että välillä katottaisiin telkkaria vaikka yhessä tai mentäisiin jonnekkin. Sitten kun ehdotan kyseistä asiaa miehelleni kun hän pelaa hän alkaa raivoomaan kuin hullu ja sanoo sen jälkeen et sit ku olen pelannut tän kentän... sitten huomaan jonkun ajan päsätä että hän pelaa jo toista kenttää... muitä oikeen teen hänen kanssaan?

Kommentit (4)

Vierailija

oi voi, tuttua huttua! Omalla avokillanihan on oma pelihuone :D talosta löytyy kaikki mahdolliset vehkeet mitä vaan on keksitty! Välillä menee meilläkin siihen, että tyyppi vaan pelaa koko ajan ja varsinki suhteen alkuaikoina (yhdessä n.2 v, yhdessä asuttu 1v) oli silleen et pelit vei pitkälti kaiken huomion, mutta kun sanoin nätisti, että voisko herra pitää taukoa ja antaa mullekki huomiota välillä ni kyl se toimi ku nätisti kysy. Varsinaisena sotasuunnitelmana mulla on se, et jos pelaaminen menee ihan älyttömyyksiin ni keksin ittelle kaikkea hommaa ihan hulluna ja vippasen ties missä (vaikka pihalle huvikseen seisoskelemaan), mutta pointtina saada poikkis mustasukkaseksi ja huomion hakuseksi :D Ainut huonopuoli näissä nörttipojissa on se et usein ne on ihan täysin tyytyväisiä vaan niihin niitten peleihin -.-'

Olitko tietoinen tuosta pelihingusta ennen kun muutitte yhteen? Niin ja itselle tulee mieleen et voi olla et miehesi ehkä vähän pakenee niihin peleihin, meillä ainaki on näin. Pelaamisen määrä vaihtelee paljolti stressin mukaan. Mitä enemmän stressaa sitä enemmän pelaa. Ehkä miehesi etsii omaa aikaa ja tilaa pelaamisesta? Itse annan mieheni pelata niin paljon kun sielu sietää, usein se päättyy siihen että pitää syödä tai peli jumittuu johonkin kohtaan ja ukolta palaa päreet :D Niin ja auttaa myös se jos koitat pelata jotain yhdessä hänen kanssaan! Itse olen ihan surkea pelaaja, mutta voi sitä silmien loistetta kun kysyn, että pelattaisiinko jotain yhdessä :D

Suurimpia ongelmia ehkä tuottaa mieheni rahankulutus juuri noihin peleihin. Kaikki mahdolliset hankitaan mitä vaan löytyy ja hiukkasenki kiinnostaa.....

Niin ja vielä vimppa kysymys, eihän kyseessä ole WoW? :D

Vierailija

Ei onneksi ole kyse kyseisestä pelistä xD... Joo ja oli soi peliriippuvuus tiedossa, mutta en ajatellut sen menevän minun edelleni :(

Vierailija

kyllä se siitä luultavasti tasottuu :) kattele muutama viikko ja sitte vihjaa jotenki nätisti että nyt tarttee huomiota. Nii ja jos haluut esim telkkaria tai muuta kattella ni kannattaa ehkä sopia hyvissä ajoin esim katotaan tänään tai huomen illalla leffaa klo 21> sillon miehes voi paremmin "valmistautua" ajatukseen et nyt katotaan yhdessä telkkua. Kuitenki kaikista eniten neuvoisin olemaan rehellinen itselle ja miehelle. Ja painottasin myös sitä et pitää sanoa hyvin suoraan, pienet vihjailut ei ainakaa meillä mene ymmärrykseen asti :DD

Vierailija

Täällä kans yks kohtalotoveri. Poikaystävä pelaa todella paljon pleikkarilla, monia tunteja päivässä, nykyään on kyllä onneks vähentänyt, mutta pari vuotta sitten se oli vielä ihan hirveetä se pelaaminen. Ennen ku se oli työtön, se vaan pelas ja pelas, aamuyöhön asti, minä kuljin koulussa, ja kun tulin 4 jälkeen koulusta, jätkä joko nukku tai pelasi! Aina kun huomautin asiasta, niin hän vetosi siihen että se on hänen harrastus ja kaikillahan pitää ja saa olla harrastuksia. No nykyään loikkia on töissä joten ei edes pelaa päivittäin, mutta yleensä viikonlopuisin kylläkin. rahaa sillä on menny varmaan satoja niihin sen peleihin, meiltä löytyy myös kaikki mahdolliset härvelit mitkä liittyy pelaamiseen. mutta ei siinä muu auta ku keksiä ittelle jotain puuhaa, yleensä lähenee ite aina jonnekkin muualle, kavereitten luo yms. Niin eiköhän tuo jätkä kohta soittele perään..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat