blondista platinablondiksi vai?

Vierailija

Minulla on luonnostaan vaaleahkot hiukset, ei ihan maantienväriset vaan hieman vaaleammat. Aika samanväriset kuin tuossa kuvassa vasemmalla.

Oon niin tumpelo näiden hiusjuttujen kanssa, etten ikinä keksi mitään väriä mun tukalle. Olen kans hirveän arka hius-asioissa, pelkään että jos laitan väriä niin tukka lähtee irti tai oma väri muuttuu jotenkin tummemmaksi. Pidän kyllä omasta väristä, enkä haluaisi että se menisi jotenkin pilalle uuden värin takia.

Ajattelin, että jos vaalentais tuota tukkaa muutaman "asteen", jotain tämmöistä kuten oikean puolimmaisella. Ei siis mitään vitivalkoista tukkaa, vaan joku tuommoinen pehemän sävyinen..

Vai olisiko vaaleat raidat parempi vaihtoehto? Osaisko kampaaja sit saada tuon oikean sävyn, ettei menis pistää koko päätä ihan vitivalkoiseksi tai keltaiseksi jollain shokkivärillä?

Mä oon siis oikeesti ihan pihalla kaikesta muodista sun muusta kauneuteen liittyvästä, kunnon peräkylän juntti!
En mä koskaan käytä hiuksiin mitään ihme aineita, shampoota ja hoitoainetta lukuunottamatta. Mut jotain uutta sävyä ois kivaa saada tukkaan, tietäis vaan mitä!? Alkaa tää eloveena-look jo vähän kyllästyttämään :D

Kuva:
http://imageshack.us/photo/my-images/217/hiuksettt66f.jpg/

Kommentit (1)

Vierailija

Jos tykkäät omasta väristäsi, niin älä värjää.

Kampaaja osaa hommansa ja värjäämätöntä tukkaa ei periaatteessa voi värjätä pieleen, paitsi jos on tosi tumpelo kampaaja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat