Complicated..

Seuraa 
Liittynyt2.6.2009

En tiiä onko kyseisestä aiheesta jo ketjua mutta tein nyt silti tämän..
Elikkäs.. tilanteeni on nyt se, että tapasin viikko sitten (kyllä niinkin vähän aikaa sitten..) ihastuttavan ja mukavan miehen. Tapasimme baarissa ja ehkä hieman tilanteeseen liittyen tutustuminen oli tavallista tutustumista läheisempää. Selvenimme kuitenkin illan aikana kummatkin ja hän pyysi saada tulla luokseni yötä, suostuin.
No, sain mieheltä parhainta seksiä pitkään aikaan koska itse en ole seurustellut n. 3 vuoteen, irtosuhteita ollut silloin tällöin, mutta ei usein. Mies kuitenkin kertoi, että on eronnut n. kuukausi sitten 2 vuoden suhteestaan. Asia hieman hirvitti, mutta en antanut sen sillä hetkellä vaivata.
Nukuimme sen mitä nukuimme ja aamulla juttelimme niitä näitä, katselimme telkkaria ja hän otti syliin, silitteli ja suuteli niskaan ja poskelle jne. Lähtiessään antoi numeronsa ja suuteli. Parin päivän päästä hän sitten laittoi viestiä ja flirttiä oli molemmin puolin ja viestittelimme parina päivänä tällä viikolla. Nyt hän oli torstaina luonani yötä ja sain jälleen tätä parhainta seksiä ja tilanteemme nyt ihmetyttää sekä häntä, että minua.
Minä tahtoisin, että tästä tulisi myöhemmin jotain vakavaa, mutta koska tiedän että hän on vasta eronnut niin en tahdo hätäillä. Hän itsekkin sanoi, että ei välttämättä ole heti valmis mihinkään vakavaan, mutta kuitenkin hän puhutteli välillä sanalla me. Sovimme, että etenemme hitaasti ja hiljaa ettei mitään pahempaa tapahdu. Kuitenkin hän tietää, etten tahdo olla laastari ja hän sanoi ettei tunnu siltä että minusta sellainen olisi tulossa.

Tilanteen selitys saattoi olla pitkä ja epäselvin ikinä, mutta nyt tahtoisin tietää kuinka menettelen tässä.. Odottelenko vain tätä ihanuutta niin kauan kun hän sanoo että ei tahdo seurustella ja särjen sillä itseni vai unohdanko vain samantien? Kuitenkin vaikuttaa siltä, että kumpikin voisi myöhemmin miettiä seurustelua, mutta ajankohta on tällä hetkellä huono. Voinko pyytää häntä kylään tai voimmeko tehdä jotain muuta? Fuckbuddya en hänestä tahtoisi, koska on kuitenkin niin ihana ja hyvä kuuntelemaan jne vaikka seksi onkin mahtavaa. Ihanat cosmosiskot, kertokaa apuja ja neuvoja mitä voisin tehdä :)

Kommentit (1)

Vierailija

Teidän pitäisi puhua. Kukaan ulkopuolinen ei voi sanoa millainen suhde miehellä on ollut (lähinnä miksi eronneet, onko ollut riitaisa ero, kumman aloitteesta on erottu) ja minkälainen "palautumisaika" miehellä on, koska kaikki ovat yksilöitä.

Sehän on sanomatta selvää että teidän kannattaa tutustua paremmin ennen suhteeseen hyppäämistä. Treffailkaa rauhassa: käykää syömässä, pitäkää leffailta tms. Minä en itse "antaisi" hirveästi seksiä alkuvaiheessa, koska muuten sinusta saattaa tulla miehen silmissä fuckbuddy, vaikkei mies sitä välttämättä itse tiedostaisikaan. Jos haluatte vakavampaa, niin seksi on tärkeä osa suhdetta, muttei se saa olla pääasia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat