Ideoita!

Vierailija

Olis yks pieni muotoinen kysymys teille cosmolaiset.
Ollaan tunnettu vähän päälle vuosi yhden mukavan miehen kanssa ja alkuaikoina kerroin ihastuksestani häntä kohtaan ja silloin hän sanoi ettei ole vielä valmis suhteeseen koska on juuri eronnut. Ajattelin että jaaha, se oli sitten siinä että yleensä miehet sanoo aina ton kun heitä ei oikeesti juuri kiinnosta. Noo nyt kuitenkin ollaan pidetty koko kesä yhteyttä ja on antanut ymmärtää että olis tunteita vähän mua kohtaan sekä meillä on yhteisiä kavereita jotka on kertoneet tämän suuntaista. Hän olis ens viikolla tulossa mun luokse katsomaan dikipoksin kuntoon. Päätin ovelasti pyytää häntä laittamaan sen enkä vaikka jotain muuta kaveria :D
Niin, miettisin että mitenkä ovelasti voisin kysellä häneltä että onko illaksi suunitelmia ja kiinnostaisko touhuta jotain. Entä mitä voitaisiin touhuta, mies on urheilullinen ja vois tykätä lenkki ideasta mut sit taas, mun mielestä se menee ehkä vähän kaverellisuuden puolelle. :P En tiedä, ideoita siis otettaisiin mielellään vastaan!

Kommentit (1)

Vierailija

En suosittele että alkaa hirveesti suunnitella mitään tiettyä taktiikkaa etukäteen. Miehiin tehoo sellaiset yksinkertaiset jutut kuin luonnollinen hymy, pienet ystävälliset kysymykset ja tavanomaiset jutunaiheet. Yritä saada kaveri kertomaan itsestään mahdollisimman paljon, minkä pohjalta voit tehdä hänelle ehdotuksia yhteisestä tekemisestä. Toki samasta aiheesta on luonnollista jatkaa, pyydät häntä vaikka katsomaan jotain muuta kotisi laitetta toiselle kerralle tai jotain muuta vastaavaa... Tämä voi toki olla hieman tylsää, mutta tilanteen mukaan improvisoiden...

Seuraavalla kerralla tiedät hänestä jo jotain, mistä voit jatkaa juttua. Askel kerrallaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat