APUA...klamydia

Vierailija

Elikkä minulla on ollut useita virtsarakon tulehduksia viimeisen vuoden aikana ja tälläkertaa kun lääkärini soitti...hän suositteli menemään klamydia testiin..mutta eihän klamydia voi tavallaan "olla valmiina ihmisessä"??? vaan se tarttuu aina joltakin.. sillä itse en usko että minulla klamydia voi olla koska olen seurustellut poikaystäväni kanssa noin kaksi vuotta ja enpä usko että hän olisi viraissa käynyt..VOIKO JOKU KERTOA OMAN NÄKEMYKSEN ASIAAN...nm.hieman hukassa

Kommentit (4)

Vierailija

Klamydia on nykyisin yleinen sukupuolitauti ja käsittääkseni testissä käyntiä suositellaan aika herkästi. Sinulla ei siis välttämättä ole kyseistä tautia, mutta kannattaa kuitenkin käydä testissä selvittämässä, että kaikki on kunnossa. Klamydia saattaa olla pitkään oireettomana, joten vaikka sinulla olisikin se, ei poikaystäväsi ole välttämättä pettänyt, vaan hän on voinut saada tartunnan jo aiemmin. Toivottavasti homma selviää :)

Vierailija

Itse kävin viime vuoden aikana 3 kertaa klamydia testissä :) oli ongelmia e-pillereiden kanssa joten lääkärit passittivat mua useasti testeihin.. Ei siinä mitään pahaa ole, pissaat purkkiin ja thats it

Vierailija

Joo se on voinut tarttua sulle ennen kuin aloit seurustelemaan poikaystäväsi kanssa / toisinpäin.

Mene testeihin ja jos tulos on positiivinen niin poikaystäväsikin on käytävä testeissä. Saatte antibiootit ja sitten käytte vielä b-testissä eli varmistamassa että klamydia on lähtenyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat