Menikö immenkalvo rikki? nopeita vastauksia kaivataan

Vierailija

Eli oon 16 vuotias tyttö, en vielä koskaan seksiä harrastanut. E-pillereitä oon syöny nyt vähä reilu vuoden kuukautiskipujen lievittämiseksi.
Tänään kävin sitten gynekologilla, yleensä kirjottanu mulle vaan reseptin mutta tällä kertaa halus kanssa tehä sisätutkimuksen vaikka ties mun olevan neitsyt. Katto ultralla kohdunkaulan ja munasarjat sekä tunnusteli yhen sormen avulla sisältä. Se "ultra puikko" sattu ja vihlas ikävästi sisällä kun oli kuitenkin paksumpi mitä yks sormi. Verta ei tullu tai mitään kunhan tuntu vähän ikävältä. Mietin että onko immenkalvo jo puhjennu? voiko sitä mitenkään tarkistaa? koitin kattella peilin avulla mutta emättimen aukkoo peittää semmonen kerros ettei sisälle nää, ainoostaan ihan pieni reikä tulee esiin hetkellisesti jos sormen työntää sisään ja ottaa ulos.

Mua stressaa tää ihan kamalasti joten toivoisin vastauksia :) kiitos kaikille

Kommentit (9)

Vierailija

Ööö? moneen kertaan no höpöhöpö

Ja mikä menee syvälle? Immenkalvohan on melkein emättimen suulla että sen puoleen ei syvyydellä oo väliä.

Vierailija

Eii sillä että merkitystä niin olis mutta haluisin tietää muuten vaan. Ehkä se sit vaan veny jonkun verran josta toi särky johtu kun en ainakaan ite huomaa minkäänlaista muutosta missään hmmm :D

Vierailija

Jos "neitsyyden" menettäminen jo ennen yhdyntää huolettaa niin mikset kokeile uudestaan tuntuuko kipua jollakin samanpaksuisella esineellä millä lekurikin tutki?

Tiedän kyllä erään vieläkin paremman tavan asian tarkistamiseksi mutta en viitsi sitä sen enempää tässä mainostaa... ;)

Vierailija

Ehkäpä se sit onn :o tosin mitä nyt taas kattelin niin se "aukko" näyttää vähän repaleisemmalta mitä ennen, ei oo sellanen geometrinen ympyrä mitä aijemmin. mut kyllä siinä selvästi kai vielä sitä kalvoo on jäljellä venyny kai tollaseks sen gynen käsissä

Vierailija

Järkevä vastaus: Yleensä immenkalvon huomaa kun se menee rikki, koska silloin vuotaa verta, se on yleisin tapa huomata sen rikki meneminen!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat