Vara ystävä.. ?

Vierailija

2 Parasta kaveriani seurustelevat molemmat ja ovat kokoajan poikaystäviensä kanssa.. He soittavat minulle ainoastaan kun heidän poikaystävänsä lähtevät jonnekkin ja he jäävät "yksin".. he ovat ainoat kaverini joten juoksen heidän pillinsä mukaan, aina kun heillä on aikaa minä olen käytettävissä missä vaan ja millon vaan. Kun ehdotan jotain tekemistä kummallekkaan he ovat vain että "en tiedä, pitää katsoa" ja JOS heidän poikaystävillään sattuu olemaan muuta menoa, he lähtevät ehdotuksiini mukaan.
Tunnen itseni yksinäiseksi ja haluaisin esimerkiksi juhlimaan ja muuta, mutta en uskalla kulkea puoli tuttujen kanssa ilman yhtään "hyvää" ystävääni.. Onko muilla samaa ongelmaa???

Kommentit (2)

Vierailija

Kuulostaa tutulta, vaikka itsekin seurustelen. Minulle ykkösenä ovat aina ystävät ja voin jättää vaikka sovitun leffaillan tms väliin poikkikseni kanssa jos ystäväni tarvitsee minua. En vain pysty käsittämään ihmisiä joiden pitää olla poikkiksessaan kiinni 24/7 ja pitää kysyä LUPA että saa lähteä kaverin kanssa kaupungille tai kahville! Mutta näitä ihmisiä ja parisuhteita vaan on yllättävän paljon.. Voimia ja koita löytää itsellesi mukavia harrastuksia tms missä voit käydä myös yksin ja ehkäpä löytää uusia ystäviä!

Vierailija

Minulla kans on ystävä joka haluaa olla minun kanssa tekemisissä vain jos sen poikakaverilla on menoa tms. Aina jos itse ehdotan jotain niin sama lause aina kuuluu pittääpi kahtoa lähempänä ja sitten ei kummiskaan mikään ehdotukseni sovi. "ystäväni" on 24/7 poikaystävän kanssa eikä ne ikinä ole erossa. Ystäväni onkin koko ajan sen poikakaverin kavereiden kanssa mutta ei näy omia kavereita pahemmin koskaan. Turhauttaa olla edes tekemisissä tämän kanssa mutta en omista itsekään paljoa ystäviä joten en kehtaa välejä kokonaan pistää poikki.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat