Anaalista

Vierailija

Okei, eli mulla on nyt ongelmana se, että poikaystävän kanssa haluttas harrastaa anaalia.. Mutta en itse oikein tiedä siitä mitään eli esim. pitääkö käydä vessassa ennen kun tekee sitä jne.? auttakaa hyvät ihmiset jotka osaatte ja tiedätte!

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Ei tarvitse käydä, jos ei ole hätä! Liukkaria vaan ja sinne, kyllä se siitä. Itse oon miehen kanssa harrastanut, enkä tykkää siitä kovin paljoa, mutta aina sillon tällön se on ihan jees.. Toivottavasti onnistuu.. :)

Vierailija

Niin, no varmuuden vuoksi varmasti käyn, mutta olen saanut semmoisen kuvan anaalista, että kun sitä tekee, niin siinä tulisi samalla paskaa mukana, vaikka olisi käynyt vessassa..? vai kuinka?

Vierailija

ostakaa liukkaria :D herranjumala, sellasta kortsua ei oo joka liukastais tarpeeks.

& oon lukenu että kamat siellä suolessa on vielä jonkun toisen lihaksen takana, eli periaatteessa ei pitäs tulla mitään "mukana" ellei oo tosissaan hätä.. mut jos on tosissaan hätä niin sitten sitä kai käy vessassa ennen haha.

muistakaa ottaa hitaasti sitten ekalla kerralla !

Vierailija

okei :P sattuuko anaali? Ku poikaystävä sano että se o lukenu että se tuntuu ekalla kerralla pahalta, mut sitte siitä alkaa nauttii..? Ja hitaasti kyllä otetaan..

Vierailija

Mua ainaki sattuu edelleen.. Tai tuntuu ainaki siltä ku ois hirvee paskahätä eikä se tuu ulos.. :D Jotkut nauttii siitä heti, jotkut alkaa tykkäämään myöhemmin, jotkut ei nauti siitä koskaan. Se on ihan yksilöllistä että kuka mistäki tykkää...

Vierailija

en ole ite ikinä kokeillut, mutta en ymmärrä miksi joku jatkaa sen harrastamista jos se kerran sattuu. ihan vaan miestä miellyttääkseen?:O

Vierailija

Välillä oon harrastanu ja en erityisemmin siitä muuten innostu mut ajatus on kiihottava ja siitä tulee tuhma olo. Kannattaa ensin kokeilla jotain pienempää, kuten sormea niin se munakin sinne sitten helpommin menee, ja ei olla mitään liukastetta käytetty vaan yleensä hetken mielijohteesta vaihdettu ykkösestä kakkoseen niin on ollu omat liukasteet siinä jo valmiiks :D

Vierailija

Kyllä se aluksi ekalla kerralla joo ehkä vähän epämukavalta tuntui, mut kyl se siitä sit lähti luistaan ja tänä päivänä kyllä nautin siitä :)

Kandee alottaa just aika rauhallisesti ja huolehtii ettei oo paikat liian kuivana, sit se vasta sattuukin :/

efuu91

Me testasimme poikaystäväni kanssa eilen peppuseksiä ekaa kertaa ja mä en tykännyt koska sattu todella paljon. Ja kun lopetimme minulta tuli verta. onkohan se ihan normaalia käytettiin liukkaria

Vierailija

Itse ihan muutamia kertoja nyt harrastaneena voin sanoa, että tuntui aluksi erittäin epämiellyttävältä. Sitten kun tapasin oikean miehen, joka tietää mitä tekee ilman että satuttaa oli kokemus aivan erilainen.. parin viime kerran aikana olen oppinut jopa nauttimaan seksistä peppuun. Kun kuunnellaan molempia seksin aikana ja tehdään se itselle mukavimmassa asennossa on se nautinnollista :) Itse en ole käynyt wc:ssä ennen peppuseksiä, enkä ole kokenut siihen olevan tarvetta.. Rohkeasti vaan kokeilemaan !! ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat